Zoontje gooit deur open tegen andere auto, even een vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door KimMo, 18 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimMo

KimMo Niet meer actief

Hoi dames, ik heb even een vraag. We waren vanmiddag even bij mijn schoonouders. En toen we weggingen, rende mijn zoontje naar de auto en maakte de deur open. We riepen nog dat hij de deur niet open mocht maken maar we waren te laat. Hij maakte de deur open en die raakte twee keer de portier van een andere auto. Mijn man en ik keken gelijk of er schade was, maar we zagen niks. Mijn man heeft de auto nog naar achter gereden en ik ben nog een keer uitgestapt om te kijken. De eigenaar van de auto kwam toen ook naar buiten. Hij zei: ja ik kijk even of er schade is. Hij heeft goed gekeken, toen zei hij: ja ik ben nu druk. Ik kijk morgen wel want dan heb ik tijd om te kijken. Ik zei: zie je wat dan? Nee zei hij. Ik zei nou prima dan. Hij zei: ja maar ik kijk morgen wel verder. Ik zei: nee kijk nu even want als je nu geen schade ziet, dan kan die er morgen ook niet zijn. Hij maakte zijn portier open en heeft goed gekeken. Hij zei: nou inderdaad ik zie niks. Mijn schoonzusje heeft voor de zekerheid nog foto's genomen. Maar nu vraag ik me af: wat als die man morgen opeens naar mijn schoonouders gaat en zegt dat hij toch schade ziet? Heeft hij dan een poot om op te staan? Ik bedoel: het was niet donker ofzo dat hij het niet kon zien! Dus wat denken jullie?

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Goed dat je schoonzus foto's heeft genomen. Ik hoop dat die man nu niet 'moeilijk' gaat doen verder. Succes ermee!

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Als er nu geen schade is dan is die er morgen ook niet. Dus nee ik denk geen poot om op te staan nee. Anders had er meteen een schadeformulier ingevuld moeten worden. Er kunnen in de tussentijd wel 10 andere portieren tegenaan gesmeten worden.. (bij wijze van)

Tussen haakjes, daarom parkeren wij dus nooit naast auto's waar kinderstoelen achterin zitten ;) Want dit soort dingen gebeuren maar al te vaak (en dan met ouders die het helemaal prima vinden en niet eens opletten) en ben zelf echt een superzeurpiet daarmee want wil niet dat mijn kind schade veroorzaakt bij een ander.

4. knap

knap Niet meer actief

zo te lezen hebben jullie goed gehandeld. Denk dat het geen gevolgen verder gaat hebben. Jullie mannen de verantwoording.

5. KimMo

KimMo Niet meer actief

Ik baal er ook van want ik let normaal altijd heel erg op. Maar ja ongelukje zit in een klein hoekje.. Ik vond het alleen zo raar dat die man zei; ik kijk morgen wel. Ik denk ja doei! Maar hij kan ons dus niks meer maken? Gelukkig, maar. Ik baal altijd van zulke dingen...

6. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Vervelend maar kan gebeuren, gelukkig geen schade. Wel goed dat jullie foto's gemaakt hebben voor als hij toch moeilijk gaat doen!
    En ik denk dan alsnog niet dat hij wat kan doen hoor, dan had dat ter plekke geregeld moeten worden en niet een dag later.
    Niet te veel over inzitten!

7. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Zoals het er nu naar uitziet, kan hij niet aantonen dat hij schade heeft dankzij jullie. Ik lees dat alleen je schoonzus een foto heeft gemaakt, en dat hij die tot nu toe niet in zijn bezit heeft.

Dus als hij hierna nog je schoonfamilie of jullie komt lastigvallen, terwijl al is vastgesteld dat er geen schade was, dan heeft hij geen poot om op te staan.

8. KimMo

KimMo Niet meer actief

Ja alleen wij hebben een foto. Hij liep weg want hij was druk bezig. Maar ik had zo'n raar gevoel erover. Hij zei elke keer: ja ik kijk morgen wel en dan hoor je het nog wel. ik zie nu niks, maar je hoort het wel. Dus we reden toen weg, nadat ik nog een keer had gezegd van: nee kijk nu want of er is nu schade of niet! als je het ziet, regelen we het nu en niet morgen. en heb toen gelijk daarna mijn schoonzusje gebeld of ze voor de zekerheid toch nog even een foto wilde maken. Maar goed, jullie hebben me gerust gesteld! Dank jullie wel!

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

iets anders.... kinderslot?

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hij heeft hem van de buitenkant open gemaakt, neem aan dat ze hem van het slot hadden afgehaald, dan kan zoiets gebeuren.

11. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Een kinderslot van buiten naar binnen is er niet hoor dan zou je er zelf niet inkunnen..

Hij kan je niks maken idd, zou zelf niet over die foto praten. Als hij moeilijk gaat doen kan je namelijk daarmee bewijzen dat je er geen schade was op dat moment.
    Als er wel schade was had hij op dat moment gegevens moeten uitwisselen.
    Dus hij heeft geen poot om op te staan.

12. KimMo

KimMo Niet meer actief

Hij maakte de deur van buitenaf open. Hij zat niet in de auto. Wij stonden bij de auto om naar binnen te gaan. Als de kinderen in de auto zitten, kunnen ze de deuren niet openen. Misschien heb ik het verkeerd neergezet, maar wij liepen naar de auto. En ik zei nog tegen mijn zoontje die twee meter bij me vandaan stond: niet openmaken, maar toen ik het zei, had hij de deur al opengemaakt en toen raakte hij de auto, ging de auto in en raakte de auto nog een keer. Was echt 20 seconden. Ging zo snel.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

oh sorry, niet goed gelezen! Slechte dag vandaag....

14. KimMo

KimMo Niet meer actief

Geen probleem, kan gebeuren!

Deel Deze Pagina