Is het in jullie buik ook zo druk bij 37 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlinder3, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #1 Vlinder3, 19 jul 2011
    Laatst bewerkt: 19 jul 2011
    Ik ben vandaag 37 weken en de afgelopen 2 dagen is ons kleintje zo ontzettend druk in mijn buik dat het soms gewoon pijn doet of ik er misselijk van wordt.

Ons kleintje vind het schijnbaar heel prettig om zich soms helemaal op te rekken, dan trekt heel mijn buik en heb ik echt een vierkante buik boven mijn navel.;)

Hebben jullie dit ook??

Ik weet nog niet of het ingedaald is, althans vorige week vrijdag lag het volgens de vk met het kruintje in mijn bekken maar nog niet vast.

2. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Hier idem
    Heb soms het idee dat ze via mijn navel naar buiten komt... Al heb ik vandaag meer rust in mijn buik en heb ik rugweeen en harde buiken, ik hoop op de stilte voor de storm, van mij mag t er wel op zitten, maar het zal wel voorwerk zijn. Ik krijg nu ook striae rond mijn navel, en ik voel het er soms gewoon inspringen, die striemen... Heel mijn huid jeukt ervan... Ach nog paar weekkies maximaal :)

3. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Op het moment dat ik dit tik is het precies zo bezig. Alsof het via de navel naar buiten wil. Soms grappig, soms ook best eng gezicht. Die van mij is niet ingedaald overigens. Dus je verhaal is heel herkenbaar.

4. maris05

maris05 Lid

6 dec 2010
    82
    0
    0
    visagiste voor een groot cosmeticahuis
    alkmaar
    ik begrijp zo goed wat je bedoeld en vooral wat je voelt! het is echt pijnlijk! het voelt soms als stroom stoten! ik kan er in iedergeval niet aan wennen maar merk wel dat als ik ontspannen ben het minder pijnlijk voelt dan als ik druk ben of ah lopen ect ben. Ik wens je succes en gelukkig ben je niet de enige,wij delen je pijntjes:)

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Haha, bij mij is het niet alleen als ik ontspannen ben het is heel de dag door. :)
    Vind het fijn dat er beweging is maar soms mag het iets zachter of iets minder tegen mijn ribben aan. :)
    Vooral dat oprekken is pijnlijk, dan is het boven mijn navel echt vierkant en moet ik goed rechtop gaan zitten.
    Als het nu al zo'n bezig bijtje is ben ik benieuwd straks.... :)

6. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    heeeeeeeel herkenbaar..
    hier ook vooral het rekken en strekken daar slaat me soms de lucht van over en moet ik met een holle rug gaan zitten om de 'pijn' iets minder te voelen.. ;)

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier ook een kleine druktemaker in mijn buik. Gisteren had ik de afstandsbediening op mijn buik liggen en die ging behoorlijk op en neer. Soms lijkt het er idd op of dat mijn buik op springen staat.

8. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Ik herken het ook. Kan me niet herinneren dit ook zo gevoeld te hebben bij de zwangerschap van mijn zoontje, maar nu zeker wel. Moet af en toe 'happen' naar adem, voelt niet echt prettig. Ze ligt al wel in mijn bekken, maar nog niet vast en volgens de vk kon ze nog wel een heel stukje naar beneden. Vind het ook wel weer fijn om zoveel beweging te voelen, maakt me anders ook weer zo onzeker weet ik nog van mijn zoontje.

9. neesje

neesje Lid

1 dec 2010
    23
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    zeeland
    hier ook het zelfde verhaal ! heel me buik is sosm vervormd ! ik vind het sosm wel ens vervelend in het begin kon je van die schopjes zo heerlijk alleen genieten maar nu ziet iedreen je buik van vorm veranderen haha van die afstandbeniening heb ik ook gehad lachen is dat !...harde buiken en rugweeen is hier ook maar dan vooral snachts dat vind ik wel vervelend ik doe geen oog dicht slaap echt slecht en moet 2 keer op een nacht naar de wc !
    bij mij lag het wel goed met het hoofdje naar beneden maar het lag nog niet vast maar na deze week denk ik dat het wel vast ligt ! een druk op de onderkant niet normaal !
    maaaaaar....ik weet wel als je straks bevallen bent dat je dan het schoppen in je buik gaat missen hahahahah

10. neesje

neesje Lid

1 dec 2010
    23
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    zeeland
    oeps sorry voor de typ fouten in het stukje hier boven iets te snel willen typen !

11. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Hier 37 weken zwanger en heb al een aantal weken een stuiterbal in mijn buik. Soms is het net of hij zich naar buiten wil drukken via de onderkant...

Deel Deze Pagina