Hoi, Ik ben op zoek na een koffiezetap. waarmee ik ook cappuccino, koffie verkeerd etc. kan zetten, dus liefst met zo n extra melk reservoir, nu zijn er vele soorten en ik heb dus echt geen idee welke fijn is etc. Ik dacht zelf aan 1 van Nespresso, maar misschien hebben jullie tips en of ervaringen? Alvast bedankt!
dolce gusto apparaten kunnen dat ook, alleen heb gehoord dat die cups duur zijn en moeilijk te krijgen maar dat weet ik niet, hij ziet er wel gaaf uit. En de senso latte??? Die is ook met een melk reservoir. of de De longhi Nespresso-apparaat En660r
Mijn broer en mijn ouders hebben dit apparaat: Saeco Odea Giro Plus Cappuccino kopen? Dit is een top espresso apparaat! Daar zet je heel lekkere koffie mee. Je doet verse koffiebonen bovenin, en hebt dus een heerlijk vers gezet kopje koffie. Het apparaat is alleen niet goedkoop zoals je ziet, maar de koffie is heerlijk. En je kunt er verschillende soorten koffie mee zetten, zoals koffie, cappuccino en espresso.
Ik zou hem ook wel willen hebben, maar ik vind hem wel erg prijzig.... Misschien als we even door gespaard hebben... Een kopje Senseo is hier niks bij.
Ik heb deze van nespresso. Heerlijke koffie en de schuimer maakt heerlijke schuim. Kan zowel koud als warm. Cupjes bij de AH, bijenkorf of online bestellen. Moet zeggen dat online prima gaat.
Ik heb een ouderwetse van De longhi. Geeft ook heerlijke koffie met de juiste koffie. Ik kan alleen opschuimen en geen melk erin doen. ( oudje he, hi hi)
Ik heb een dolce gusto. Lekkere koffie en die kan je zowel online kopen maar de AH heeft ook meerdere smaken. Vele supermarkten hebben de cups ook maar niet alle smaken. Ik zelf vind de cappucino lekker en de chococino ( gister bij de AH gehaald ) Maar de Latte machiato is ook wel erg smakelijk!! De cups zijn wel prijzig.. Maar voor een lekker bakkie koffie heb ik het er wel voor over..Altijd goedkoper dan als je ergens uit drinken bent En als er veel visite is dan heb ik mijn ouderwetse koffiemachine met filter.
Wij hebben deze ook. Echt super apparaat. Voordeel is ook dat je 2 kopjes tegelijk kan zetten en dat kan met de dolce gusto en nespresso niet. Daarnaast is een kilozak espressobonen toch echt goedkoper dan al die cupjes die je moet kopen. Wij hebben zelf de Dolce Gusto ook gehad maar hebben hem gauw weer verkocht. Voordeel van de Dolce Gusto is dat de cups gewoon in de supermarkt verkrijgbaar zijn. Nespresso moet je geloof ik via internet bestellen. Succes met je keuze!
@ Marlous, het enige nadeel van dat apparaat vind ik wel dat het enorm veel herrie maakt als je een kopje koffie aan het maken bent, en het duurt iets langer voordat je één of twee kopjes koffie gemaakt hebt dan met een Senseo. Maar de koffie smaakt voortreffelijk!
hier ook een nepresso latissima! YouTube - New Nespresso Latissima machine Super apparaat heb het nu twee jaar en zet elke dag vele kopjes cappuchino! Cups zijn gewoon makkelijk te bestellen via de site en met cc te betalen of acceptgiro! en wat ik ook super handig vind je kan gewoon de melk kan eraf halen en in koelkast zetten! prijs was volgens mij rond de 300 euro!
deze hebben wij ook we zijn er ook erg tevrede over! cupjes bij de ah? kan je die daar kopen wij doen het altijd via internet kan ze nergens anders vinden!