Hond wel of niet weg doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons gaat dat ook zo, is mn zoon ziek dan ligt de hond bij hem in de buurt en heeft mn hond weer eens angsten dan zoekt hij mn zoon op of gaat op zijn kamertjes liggen, daar wordt ze rustig van. Gelukkig is dat laatste 1 of 2 keer per jaar een paar dagen.

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Diergeneeskunde is toch een universitaire opleiding? :p

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster

zo te lezen een spoedcursusje LOI :)

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Just my thoughts :D

(al is er niks mis met de LOI hoor :))

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    is dit topic nog steeds lopende? hmmz

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik vond het niveau van een opleiding diergeneeskunde en het schrijf/taal niveau ook niet echt stroken. :)

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Eh hoe moet dit topic gesloten worden???

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hoi Minny,

fijn dat je de hond houd!
    Je krijgt er geen spijt van hoor,dat beestje hoort bij jullie.

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb ook met heel mn dierentuin op straat gestaan...en niemand die er echt op zat te wachten mij met mn beestenboel in huis te nemen! de makkelijkste keuze was op dat moment inderdaad geweest, andere baasjes te zoeken...maar dit zou ik never nooit over mn hart hebben kunnen verkrijgen..tijdens die periode heb ik ook een hele tijd niet lekker in mn vel gezeten, en gaf de dieren inderdaad wat minder aandacht, waren ze me ook wel eens tot last, en kon ik het niet altijd opbrengen 4 x per dag te wandelen...waar ze ook niet gelukkig van werden...maar ik wist ook dat die periode over zou gaan...en ik er weer 100% voor ze kon zijn
    Uiteindelijk zijn ook zij het voor een groot deel geweest die me weer uit mn negatieve spiraal hebben gehaald, want ik MOEST wel uit bed en naar buiten!
    Nu heb ik weer een huis, het gaat heerlijk met me en ik ben maar al te blij dat mn trouwe vriendjes er nog zijn
    Ik kan me dus ook niet voorstellen dat ik ze weg zou doen als het straks te druk is als er een kleine is....

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Aangezien de ts zelf de vraag heeft gesteld hoe dit topic gesloten kan worden, doe ik hem dicht (dit kan je melden via het verkeersbordje rechts boven elk bericht).
    Elmo

Deel Deze Pagina