Vanmorgen kwam ik beneden en wilde één van onze vouwgordijnen (van Kwantum) omhoog doen. *Knap* ik trok zo het koord kapot. Dat is zo'n koord met kleine witte balletjes en touw erdoorheen. Het touw is gebroken en het balletje waaruit dat stukje touw kwam, is kapot. En wat nu? Kun je een nieuw koord kopen of moet je met vouwgordijn en al naar de Kwantum? Weet iemand dit?
das weer nie handig he zou effe de kwantum bellen mied. die zullen je vast wel kunnen vertellen hoe en wat. waarschijnlijk kunnen ze het maken. vouwgordijn misschien brengen dat hun er ene nieuw koord bijzetten
Ja is ook zo, ik kan beter bellen. Ik hoop toch niet dat ik met vouwgordijn en al die kant op moet, dat ding is geloof ik 2 meter 70.
oh nee das niet voor een wc raampje nee...misschien hebben ze die koorden ook wel los bij de gamma ofzo hoor maar idd bel effe en je weet wat. en voortaan normaal doen he met dat koord. tis geen ...
Echt gewoon die witte koorden? Met de witte balletjes? Daar heb ik er een stuk of 4 van liggen, oude rolgordijnen weggegooid en koortjes bewaard
Ik trek graag aan de oorlel van mijn man ja. Dat bedoel je toch? Zeg maar hoe weet jij dat eigenlijk, dat ik daar graag aan trek? Wupsie, ja die koorden met witte balletjes. *gaat nu bellen met kwantum*
Heel lief van je Wupsie, bedankt dat je dat aanbied. Maar heb net met de Kwantum gebeld en er zit misschien nog garantie op. Naja... eigenlijk niet meer, want het is 1 jaar garantie, en we hebben het vouwgordijn eind augustus 2009 gekocht, maar volgens mij deed de vrouw aan de telefoon daar niet moeilijk over. Ze heeft een nieuw koord besteld, en we worden gebeld als we het koord kunnen ophalen! Geregeld dus! We kunnen het dan zelf bevestigen aan de zijkant. Bedankt voor het meedenken. Was weer te snel met een topic openen...