Ik ben er zoooo klaar mee en wil even gal spuwen. Beste vriend van mijn vriend is 1,5 week in Nederland. Afgelopen weekend dacht ik nog oke prima is te doen. Hij slaapt op de slaapbank en dan wacht ik 'smorgens wel tot hij wakker is voordat ik de woonkamer in kom en hem wakker maak. Die eerste dagen hield ik mij afzijdig dacht ze moeten veel bijpraten. Ik versta er toch geen snars van van de taal die zij spreken. Sinds maandag irriteer ik mij kapot aan die gozer. Hij pakt zelf geen drinken want hij is te gast Jas gooit die neer op de bank en wacht tot ik of mijn vriend het opruimt hoe vaak wij het ook tegen hem zeggen. Hij vreet als een wild zwijn, smakkend, mond open en dan vooral hard lachen.. Kan je mooi ontleden wat hij in zijn mond heeft. Elke avond moeten wij zijn 'bed' klaarmaken.. Laat alles slingeren, gooit niks zelf weg. Ik ben er echt klaar mee. Hij wilt niet bij mijn schoonouders slapen want hij is bij ons te gast. Schoonouders kennen hem ook al +20jr! Heb afgelopen week gewerkt en mijn vriend is zo lief om als ik thuis kom nog 2 uurtjes met hem weg te gaan.. Maar ik kan die gozer/vent echt niet meer uitstaan!!! Ik irriteer mij overal aan. Schoonmoeder gaat nu zorgen dat hij hoe dan ook morgen daar slaapt. Mensje ziet en hoort dat ik gebroken ben evenals haar zoon. Maandag gaat hij terug.. En wij? Wij gaan daar 2 weken naar toe ook maandag! Weliswaar in mijn schoonouders eigen huis maar hij woont ernaast. Heb er echt de balen in... Zucht...... Sorry moest het even kwijt.
Wat vervelend. Zo te horen is het nog even doorbijten. Heb je al iets leuks voor jullie samen gepland zodra hij weg is? Dat heb je denk ik wel verdiend.
Als hij maandag terug gaat, zitten wij met schoonouders in hetzelfde vliegtuig. Dus helaas daarna nog 2 weken dat ik hem zie. Gelukkig slapen wij in eigen huis maar toch... Krijg gewoon rare neigingen als ik zijn hoofd zie. Oeps!
Ja... ze gaan daarheen... Wat erg. Zou het helpen als je het gewoon met die vriend erover hebt? Hij is te gast in jullie huis en hoort zich dus ook als zodanig te gedragen.
OMG! Kan me er wel iets bij voorstellen trouwens. Gelukkig hebben jullie een ander huis.Zou er wel voor zorgen dat ik em niet zo veel zou zien hoor! Succes!
Ik weet niet waar het is, maar een dagje of avond er tussenuit sneaken kan toch niet zo'n probleem zijn? Het gaat vast beter als je niet zo dicht bovenop hem zit.
Voormalig Joegoslavië komt hij vandaan. Is gewend dat zijn moeder alles doet. Mijn vriend heeft het een aantal keer uitgelegd maar hij snapt het gewoon niet, wilt zelfs niet leren hoe je senseo moet zetten. Heb inderdaad al tegen mijn vriend gezegd dat ik hem daar echt niet elke dag hoef te zien. Vind deze 10 dagen al meer dan zat. Ze zijn nu ook een avond weg, mijn vriend zelf is ook helemaal verrot maar neemt hem mee voor mij. Zodat ik ook mijn eigen ding kan doen.
Sterkte!!! Visite en vis blijven slechts 3 dagen fris!!! ALTIJD onthouden; zelfs je beste vriendin moet niet zo lang willen blijven. Je gaat er altijd spijt van krijgen. Ik laat om die reden bijna nooit meer iemand logeren. Je wil het je ergste vijand niet aan doen Oef, wat een irritaties kun je dan krijgen... Als het in eigen gezin is, vind ik het zelfs soms al TE vervelend worden dat ik geen seconde voor mezelf heb om 'alleen' te zijn. Ik word daar kriegelig van.
Oh sterkte meid! Nog even doorbijten ja, en ik hoop dat je ondanks de vriend toch een leuke vakantie krijgt!
Oh meid, ik heb het met je te doen! Ik heb een bloedhekel aan loge's, laat staan als ze niet voor zichzelf kunnen zorgen en op hun wenken bediend willen worden. Sterkte ermee, ook de dagen als jullie op reis zijn!
Ik heb zoiets ook eens gehad. We verbleven in het huis van mijn schoonouders, en een neef van mijn man ook. Die jongen haalde het bloed onder mn nagels vandaan, vreselijk. Uiteindelijk heb ik me gal een paar keer bij mn man gespuugd. En die heeft er toen voor gezorgd dat hij weg ging. Dus als het echt een ding word, zou ik wel proberen er iets aan te doen!
Waarom eigenlijk zo lang samen? En niet gewoon bijvoorbeeld nu 3 tot 5 dagen en dan jullie over een half jaar een klein weekje naar ginder? Naar volgende keren zou ik dat toch echt wel inperken. Zeker als het duidelijk zo'n "moederskindje" is die alles wil gedaan zien, zou ik denk ik al zot worden na 2 dagen . Veel plezier ginder alvast ! En ook wel sterkte!
Oww brrrr, lijkt me vreselijk!!! Is hij ook hele dagen thuis? Ik zou hem denk ik eens een papiertje in zijn handen geven met zogenaamde mooie plaatsen in nederland waarop staat welke bussen en treinen hij moet nemen. En zo heeel per ongeluk een fout opschrijven zodat hij rond 22u aan de andere kant in nederland vast zit en moet wachten op de volgende dag om laat thuis te komen haha Veel sterkte
Waarom gaan jullie straks bij je schoonouders on huis zitten en niet bij hem? Ik zou juist bij hem gaan logeren: 1) Aan hem heb je al een hekel en je schoonouders vind je nu nog wel leuk... Houden zo! (zie "Visite en vis-regel) 2) PAYBACK TIME , kan hij mooi jullie gaan bedienen.
Haha Tupp geniaal idee! Maar van mijn schoonouders heb ik echt totaal geen last. Zijn zulke lieve mensen, ben er ook elke dag te vinden. Vanavond slaapt hij bij mijn schoonouders jeeeej. En het gekke is ergens voel ik mij ook wel lullig. We hebben hem van alles laten zien in Nederland. Hij wilde zelfs 'gras' roken. Ook dat heeft hij gedaan.. Hij is nog nooit zo ziek geweest. Dus toen had ik even rust want daarna was die knock out. Vind het ook heel erg voor mijn vriend. Zij zijn al heel lang beste vrienden maar hij geeft ook aan dat de logé hier wel heel arrogant doet. Nog even doorbijten... Straks naar de Primark met hem oh lord, sta mij bij!