Ik kan een nieuwe mobiel uitzoeken met een jaar gratis internet. Daarna moet ik dan gaan betalen. Maar is het ook echt zo handig internet op je mobiel??? Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. En hebben jullie GPS op je mobiel? Dat lijkt me echt heel handig nml.
Ik heb het allebei en ik zou echt niet meer zonder kunnen! Ik gebruik internet echt heel vaak. GPS niet zo, want ik weet overal wel redelijk goed de weg (ben taxichauffeuse geweest).
Ik heb geen internet op mijn mobiel en mis het ook echt niet. Ik zou ook niet weten waar ik op mijn mobiel moet internetten. Als ik wil internetten doe ik het wel thuis op de laptop. Nee, voor mij zou het echt zonde van het geld zijn... Mijn man heeft GPS (ofzo) op zijn mobiel en dat vind ik dan weer wél heel handig. Ik heb het richtingsgevoel van een doperwt, dus GPS is nooit weg .
Hangt misschien wel van de telefoon af of dit makkelijk is ja of nee. Ik heb een blackberry en kan echt NIET meer zonder internet op mn mobiel
Ik heb vorig jaar in het ziekenhuis gelegen, en miste toen echt internet op mijn mobiel... maar vind het ook wel weer veel geld. Daarom zit ik zo in dubio
ik vind het makkelijk, als ik ergens moet wachten pak ik even mijn mobiel of als ik onderweg iets op moet zoeken (adres, telefoonnummer e.d.) ook mijn mail kan ik overal checken, ik zou niet meer zonder kunnen hahaah
Als je het nooit hebt gehad mis je het niet, maar als je eenmaal weet hoe makkelijk het is en je dingen meteen kunt opzoeken mis je het wel natuurlijk.. Ik vind 't wel heel handig, en speel best veel online spelletjes. Maar een half jaar geleden had ik geen internet op mn mobiel en miste ik t ook niet Ik betaal trouwens maar 2,50 per maand extra om te kunnen internetten, als 't 7,50(zoals bij veel BB's het geval is) zou zijn zou ik al twijfelen om het erbij te nemen. 2,50 kan ik nog net missen.
bij mij is het 7,50 euro maar dan wel onbeperkt (bij heel veel heb je een max aan MB verkeer zeg maar) dat zou ik wel in de gaten houden..