Wie heeft een Chromebook (en welke) en ben je er tevreden over? Ik zoek een laptop voor thuis, gebruik 'm alleen voor surfen, YouTube filmpjes, Facebook, gewoon simpele dingen dus. Klopt het dat je op een Chromebook geen Skype kunt installeren? Dat zou wel een minpuntje zijn omdat mijn zoontje nu vaak met mijn moeder praat via Skype.
Ik heb een chromebook en hij bevalt me goed. Ik heb deze: SAMSUNG Chromebook Laptops bestel online bij Media Markt Je kunt er ook nog wat reviews onder lezen... Het enige wat ik wel eens mis is een cd-rom/ dvd-speler wat er niet in zit. Ik heb geen idee of je Skype niet kunt installeren, dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad.
Ik heb er een. Je kunt inderdaad geen skype installeren. Ik heb ook nog geen programma gevonden waarmee ik mijn foto's kan bekijken.. Baal er echt van. Verder prima dingetje hoor en leuke prijs natuurlijk! Hij is ook super snel omdat er geen programma's op staan, alles gaat via Internet. Ik moet er echt nog even handig mee worden. De dingen die jij omschrijft kun je er prima op doen. En ik denk dat er ook wel steeds meer programma's beschikbaar worden voor de chromebook. Dus wie weet skype ook binnenkort!
Ik heb gehoord dat er erg weinig in zit zeg maar en absoluut niet te vergelijken met een laptop, dan zou een tablet misschien nog handiger zijn. Ik heb uiteindelijk voor een gewone laptop gekozen.
Je kunt op een chromebook geen programma's installeren, omdat je alles doet via de google chrome browser. Je kunt prima foto's bekijken via de chromebook zelf, Picasa of google+ photo's. Je kunt zelfs foto's bewerken via Pixlr editor. Voordelen: een chromebook start super snel op (openklappen en je hebt beeld), je kunt er goed mee internetten, is super snel, licht apparaat (makkelijk mee te nemen, bepaalde types tenminste), google apps, automatische synchronisatie door te werken in de cloud, lange (!!!) batterijduur, etc. Nadelen: je kunt geen programma's installeren (je hebt wel een google appstore, maar dat zijn in-browser apps), weinig harde schijfruimte en je hebt internet nodig om ermee te kunnen werken.