hond zit graag bij me? Symptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door naatje218, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mijn hond zit sinds gisteren constant bij me....ik kan me niet voorstellen dat het zou kunnen zijn omdat ik zwanger ben maar ik hoop het natuurlijk wel

liefs Liesje

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Mijn hond sjouwt sinds ik hem heb achter me aan, hij gaat zelfs voor de wc deur zitten wachten tot ik er weer uit kom.
    Ik had nog de goede hoop dat ie nu wat minder tegen me op zou springen. (Doét zo'n pijn als ie tegen m'n borsten komt). Maar nee hoor, nog net zo'n (lieve) onbesuisde hork als anders. :rolleyes: Maar mijn hond is ook niet bijster intelligent. :(
    Ik heb geen idee of honden het snel kunnen merken. Die van mij niet, of hij heeft er geen boodschap aan.
    In ieder geval heel veel succes!

3. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    kon het vandaag toch niet laten om te testen, 10 dagen na mijn ei, maar helaas negatief.. Ga nu niet eerder testen als vrijdag.. Ben zo bang dat het deze maand weer niet raak is, de moed begint me schoenen in te gaan omdat ik eind november weer terug moet naar de gyn..

Ik ben nu in 4 maanden pas 1 keer uit mezelf ongi geworden, dus pffff ben zo benieuwd nu omdat ik dag 19 een posi ovu test had.. en dan 17 en 18 geklust dus waarom zou het dan niet raak kunnen zijn eh.. pffff

groetjes naatje

Deel Deze Pagina