Hey meiden, Het is eindelijk zover: ik heb mijn rijbewijs! Nu ben ik voorlopig nog niet van plan om een eigen auto aan te schaffen, maar ik hoop toch wel vaak de auto van mn man te kunnen pikken Nu heeft mijn man altijd een abonnement bij de ANWB gehad, maar nu vroeg ik mij af, moet ik er nu ook één nemen of kunnen we gewoon op dezelfde? Hoe hebben jullie dat gedaan? Liefs Wup
Heb ik recht op hulp van de Wegenwacht® als alleen mijn partner lid is? U kunt gebruikmaken van het lidmaatschap van uw partner indien het lidmaatschap en het kenteken van de auto op naam van uw partner staan. Bovendien dient u beiden woonachtig te zijn op hetzelfde adres. Op het moment dat hulp wordt ingeroepen dient het geldige lidmaatschapskaart en het geldige kentekenbewijs, beide op naam van de rechthebbenden, getoond te kunnen worden. Dit staat op de anwb-site.
Super thnx, Had nog niet bedacht dat ik ook op de ANWB site kon kijken. Mijn pa zei nml iets heel anders....en ik dacht nog wel dat hij altijd alles wist