Honden en Baby's

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanSamia, 8 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Klopt, wij hebben 3 honden, 1 ruik je niet, 1 ruik je nauwelijks en 1tje stinkt onwijs! En ze krijgen alle 3 hetzelfde voer en dezelfde behandeling.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, maar eerlijk is eerlijk, dat vind ik ook echt goor!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Van golden retrievers is idd bekend dat er door doorfok in sommige lijnen kronkels enagressieve honden voorkomen helaas.

4. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    Belgiƫ - Lebbeke
    hoi meiden

ik ben nu 13 weken zwanger
    en mijn man en ik zijn nu wat 'strenger' aan het worden tov de honden... beter nu dan als de kleine er pas is, want dan worden de honden pas jaloers omdat zij de kleine dan zien als 'stoker'... dus vanaf nu mogen hondjes nog enkel in de zetel springen als wij hen toestemming geven... we leggen regelmatig speeltjes op de grond (die niet van hun zijn) en als ze eraan willen komen, zeggen we dat ze niet mogen en nemen we hun touw en piepkonijn erbij en mogen ze daar mee spelen... tja het is een beetje opvoeden he :)

5. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Als kinderen op je hond gaan zitten of wat dan ook moet je de kinderen niet waarschuwen , dan moet je ze gelijk zeggen dat ze NU van die hond af moeten gaan... Waarom zou je dat goed moeten vinden?
    Ik zou nooit afwachten tot de hond een snauw terug geeft, want dan kan je kindje al voor het leven verminkt in het gezicht zijn..

Deel Deze Pagina