Altijd pech.. ff stoom afblazen

Discussie in 'De lounge' gestart door Kellly, 24 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Hey dames,
    Ik moet gewoon even stoomafblazen (ff lekker zelfmedelijden :( triest hoor).
    Het lijkt wel of het ongeluk ons (mijn man en ik) blijft achtervolgen.
    hier komt de waslijst:

toen mijn man en ik elkaar leerde kennen enkele weken later werd ik chronisch ziek (blaas en nieren) in dat jaar heb ik elke maand in het ziekenhuis gelegen en ben ik geoperreerd (deze operatie is mislukt en de arts heeft dit bewust verzwegen en me naar de psycholoog gestuurd) aan blaaas en nieren het jaar erna werd dit alleen nog maar meer per 3 weken 1 week opname vorig jaar stierf mijn liefste opa 4 weken voor onze bruiloft (tranen stromen nu weer rijkelijk "zucht") 1 week na onze trouwdag werd mijn man ziek (vermoeden van reuma) de week erna werd ik weer geopereerd.
    Dat jaar (2006) ben ik 5 keer geopereerd en heb ik verschrikkelijk vaak in het ziekenhuis gelegen. ik ben 2 banen verloren door mijn ziek zijn. begin dit jaar werd ons hondje zo ziek dat we er rekening mee moesten houden dat hij blind zou blijven dit heeft ons handen vol geld gekost (maarja dat weet je voordat je een hond koopt) en ik mijn ogen laten laseren (stom stom stom) wat fout is gegaan waardoor ik nu nog steeds niet goed zie.

En vandaag was het weer z`n geweldige dag vanmorge belde mijn man toen hij terug kwam van de nachtdienst ....auto kapot nadat hij bij de monteur was geweest kregen we het prijskaartje te horen 5.000 to 6.000 euro want het schijnt dat de vorige onderhouds garage (waar we weg zijn gegaan omdat we niet tevreden waren) de verkeerde olie in het autotje heeft gedaan gevolg:--> aandrijfas dwars door het motorblok heen.

Dus dat was ff mijn verhaal sorry dames maar mijn man is op nachtdienst en ik zit hier alleen, misselijk, heb buikpijn, en natuurlijk dikke olifante tranen, en malen wat nu te doen...vandaar dit lange verhaal.
    Ik moest het gewoon even kwijt.
    groetjes

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jeetje wat balen zeg!
    Hoop toch dat dit jaar nog wel wat beter voor jullie zal worden.

Dikke knuf

3. Niet meer actief

tjee zeg, ik hoop idd dat het vanaf nu beter voor je wordt, en als je je niet happy voelt is het al helemaal niet fijn als je alleen thuis bent.
    Is je hondje dan nu wel weer beter vroeg ik me af en worden je ogen nooit meer beter?

sterkte met alles :)

4. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Jeetje, da's inderdaad alleen maar pech!

Hoe is het nou met jouw gezondheid? En die van je man, en natuurlijk niet te vergetten 't hondje?

Ik hoop dat er voor jullie zeer binnenkort geluk in zit. Vergeet niet dat jullie elkaar hebben!

Sterkte meid!

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Jullie hebben niet echt geluk nee, maare geef de moed niet op meis!
    Hoop dat er voor jullie ook een dosis geluk klaar ligt ;)
    Tot die tijd kan je natuurlijk je verhaal lekker hier kwijt...
    Dikke knuf voor jou :)

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Sjees....da's niet mis....wat een ellende achtervolgt jullie, zeg.

Over die auto: je kan voor dat bedrag bijna wel een mooie occasion kopen. Hebben wij ook gedaan en we hebben echt een prachtauto ervoor!

7. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    De laatste operatie schijnt best goed gelukt te zijn dat wil zeggen: ik ben van de morfine af en andere pijnstilling is minimaal (maar sinds we het besluit hebben gemaakt zwanger te worden is het kiezen op elkaar want ik vertik het nu om ook maar 1 paracetamol te nemen) het is alleen jammer dat ik nog steeds antibiotica moet nemen en dit zal voor de rest van m ijn leven zijn.
    Vorig jaar is er tot twee keer toe een pace-maker geimplanteerd en die doet het nog steeds niet 100% (ik heb spasme aan mijn blaas en die p-m is er zodat ik uberhaubt kan plassen)
    En mijn ogen....tja over 8 weken wordt er nog eens naar gekeken en als ze er dan nog zo troebel uitzien moeten ze worden opengemaakt en dan wordt er iets met de lens gedaan of zoeits weet het ook niet presies.

Wat mijn man heeft gehad weten de artsen nog steeds niet, van tijd tot tijd komt het terug, kleine wondjes aan zijn voeten en benen en daarna dikke blauwe plekken die echt donker paars zijn en die plekken trekken binnen een dag weer weg, en zijn gewrichten doen heel erg pijn.
    Het zou geen reuma zijn maar uit bloedonderzoek komt wel dat er iets mis is met zijn lever maar ze kunnen niet vinden wat.

Tja ons hondje dat is wel geluk hebben :D hij heeft zijn ogen mogen houden en hij ziet al is het maar alof hij door melkglas kijkt maar hij ziet.

Achja eigenlijk valt het reuze mee maar als je alleen thuis zit en er is net weer zoiets stoms gebeurd dan maalt alles door je hoofd en lijkt alles 10 x erger.
    En zoals eerder ook al werd geschreven WE HEBBEN ELKAAR NOG en daar mag ik heel erg blij mee zijn (menig man had zijn vriendin laten zitten als een relatie zo stormig begon)

Sorry dat ik zo zat te zeuren, maar ik vond mezelf gisteren echt heel erg zielig.

Vandaaag gaat alles beter hahaha ....we hebben een feestje morgen ben ik JARIG ( vieren het vandaag want vanaf morgen is mijn man de hele week niet niet thuis)

Groetjes

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Nou, ik noem het geen zeuren hoor! Iedereen moet zijn/haar verhaal kwijt! En dat je dat hier doet... groot gelijk!

'Zeur' maar eens lekker van je af hoor! Hier ben je welkom!

9. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Goh meisje, wat zijn jullie een stelletje pechvogels zeg!

Gelukkig is het met je hondje goed gekomen en hoop ik heel gauw dat het met jullie gezondheid ook voorspoedig mag verlopen...

Hopen dat nu de 7 vette jaren (eigenlijk voor altijd) voor jullie volgen!

Sterkte meid.

10. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Ik wil je heel veel kracht toe wensen meidje.
    En nooit de moed opgeven hoor.
    Hoop dat alles gauw goed komt en het geluk gauw jullie toe lacht.

Liefs Lover

11. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik ben blij om te lezen dat je je al beter voelt, en gelukkig heb je je deze site nog dat als je het even niet meer ziet zitten dat je je hart hier kan luchtten. Jullie zijn zeker niet leuk begonnen, en ben ook blij dat er toch nog lieve mannen zijn die toch nog bij iemand blijft terwijl ze zo vaak in het lappenmandje heeft gelegen.
    Ik wil je in ieder geval een fijne verjaardag wensen morgen, hopelijk word het een hele leuke dag, en dat dit jaar jullie meer geluk brengt.
    Groetjes Jolie

Deel Deze Pagina