honden en kattenvoer

Discussie in 'De lounge' gestart door bloemetje1, 10 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    kleine gup dat is ook nog een redelijke prijs!
    ja mijn zus geeft de oke brokjes aan kat en oke brok voor hond ook vaker gewoon de aldi brok de hond is al bijna 13 en nog nooit ziek geweest ook de kat niet.

2. Veera

Veera Niet meer actief

Onze hond krijgt Lidl brokken.
    Onze kat van alles wat aan brokjes

Heb al zoveel verschillende dingen geprobeerd met onze hond maar niks bevalt eigenlijk

3. life

life Niet meer actief

Ik geef acana, ik geloof 3℅ mindrr goed als orijen. Ikzelf wil ook graag gevuld en goed voer en wil dit mijn hondje ook geven. En met weinig toevoegingen waar ze niets aan hebben of gewoon macdonalds is voor ze.

Idd in goedkopere voeding supermarkt voer zit maar 4℅ voedingstoffen ib de rest is aangevuld, ze eten vaak meer , stinken meer en ontlasten meer dus moet je meer eten halen wat dan ook weer duur kan worden.

Ik doe nu bijv al makkelijk een maand met een 2 kg zak acana voornpuppy. Het is dan wel een klein hondje (chi) maar ze hoeft echt maar paar brokjes te eten en ze is al goed verzadigd plus dat ze er qua vacht super goed uitziet ipv dof of vele verharen.

Mijn moeder voerd vers duck ook dit vind ik goed . zien er goed uit en zijn ook verzadigd

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.740
    7.507
    113
    Vrouw
    hier krijgen ze voer zonder toegevoegde rotzooi. supermarktvoer komt er hier sowieso niet in. ze kunnen het er prima op doen maar het is gewoon troep. veel zout, kleurstoffen en granen die een hond/kat helemaal niet nodig heeft en dus weer uitpoept. beetje zonde van het geld.
    hetzelfde met royal canin voeders, zitten vol kankerverwekkende stoffen. zelfs de dierenarts lijn.
    je moet van de supermarktvoeders vaak veel voeren in verhouding met een duurder/goed merk dus qua geld maakt het niet veel uit.

mijn katten krijgen KVV. kant en klaar vers vlees.

mijn hond krijgt ook KVV en soms doglovers gold brokken. sinds ze deze voeding krijgen, verharen ze niet meer zo erg, de hond ruikt niet meer naar hond, veeeeeel minder ontlasting omdat het voer geen rotzooi bevat die ze niet nodig hebben. dus zo goed als alles word opgenomen. en de ontlasting die ze hebben, ruikt nauwelijks.
    de katten drinken een stuk minder sinds ze op kvv staan. logisch, brokjes zijn droog en bevatten veel zout. ik merk het ook aan de kattenbak. ik doe nu veel langer met het grit en ze schijten nog maar 1x per dag een ini mini drolletje.

5. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Hier Farmfood en KVV allerlei merken. Welke voeding maakt niet veel uit als het dier er maar goed op doet dus gezonde vacht en max 2x per dag goede harde ontlasting. Als ik hier het uitlaat veldje zie krijgt 70% verkeerde voeding

6. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Onze Maine Coon krijgt het speciale Royal Canin voer voor Maine Coons. Madame wilt ook alleen deze. Daarnaast geen paté of maatvoer, trekt ze haar neusje voor op. Alleen dr brokjes.

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wij geven onze katten droge brokjes en natvoer van Friskies voor gecastreerde katten.

We hebben een tijdje duur dierenarts voer geprobeerd want er werd ons verteld dat het beter was en dat ze er minder van zouden eten. Dat is in ons geval niet zo geweest, ze aten evenveel en onze kater kreeg zelfs dunne (stinkende) poep.
    We zijn daarom gewoon weer teruggegaan op goedkoop voer.

8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.507
    4.345
    113
    Vrouw
    Benneful gezond gewicht.
    Ze haalt haar neus op voir iets ander! Af en toe krijgt ze zo'n bakje Cesar ofzo.

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    De onze krijgt royal canin labrador retriever, dit kreeg hij bij de fokker en krijgt hij nog steeds. Hij lijkt het er prima op te doen (hij is nu 4 maanden) dus we houden het hier bij.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    KVV. Schijten nog maar 1 keer per dag.

11. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze hond krijgt KVV.

12. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik had ipv de wolf of wilderness of carocat ook graag kvv gevoerd, helaas blijft dat hier staan totdat het helemaal uitdroogt en vol met vliegen zit bleh... Orijen kreeg onze hond diarree van, net als taste of the wild.. deze brokken gaan nu wel goed gelukkig.. Mee eens dat ik een brok wil met veel vlees en weinig rotzooi...Op lukullus deed ze het prima maar at tegenwoordig die brokken tegen heug en meug op, vind ik ook zielig vandaar toch weer eens geswitched en nu gaat de bak met smaak leeg.

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Onze labrador krijgt jarco en daar doet ze het prima op, krijg vaak complimenten dat ze zo mooi glanst en dan vragen ze wat voor voer ze krijgt.
    Ze heeft dit al van de fokker mee gekregen en wij zijn dit blijven voeren omdat ze het er goed op deed.

Deel Deze Pagina