Hallo, Welke kindjes dragen een jasje van Lief! Ik wil graag maat 74 kopen voor m'n dochtertje maar zou het fijn vinden als ze er de hele winter mee door komt. Ik hoorde namelijk al dat de winterjasjes van Z8 erg klein uit vallen. E heb met de doop kleertjes gekregen van Lief in maat 80 maar die vallen zo klein uit dat ze het na 1x niet meer aan kon. Wie o wie heeft zit jasje thuis voor haar meisje en kan me vertellen hoe deze jas valt! Heel erg bedankt alvast.
Zou ik dan eerder 80 moeten pakken of nog groter? De kleertjes waar ik het over had vielen echt heeeeel klein uit. Dochter had 68 en het truitje wat krap zat was maat 80
Het valt erg klein, ik zou kijken of je in een winkel even kunt passen want ik begrijp dat je online wilt bestellen? Misschien moet je wel twee maten groter hebben.
In welke maat zit ze nu? Mijn zoon zat in 74 en ik had een 80 gekocht. Misschien kon hij er nog wat langer mee doen als het een 86 was geweest maar die was niet meer in voorraad en ik wilde perse die jas.
Ik vind alle Lief! kleertjes klein vallen.. Moet minstens 1 maat groter hebben dan normaal.. Had paar weken geleden o.a. een jurkje mt 56 besteld, nou die heeft mijn dochter 1x aan gekund.. Terwijl ze toen nog in mt 50 zat.. :x Gelukkig had ik de shirtjes mt 62 besteld, maar die kan ze nu ook al bijna niet meer aan (terwijl ze bij alle andere kleding nu net in de 62 kan). En ze is gewoon gemiddeld qua grootte (en breedte)..
Ze heeft nu maat 68 maar wil de jas kopen voor de winter. Dus vanaf november,dan is ze 10maanden en zal dan wel maat 74 hebben. Als we een koude winter krijgen zal ze hem tot febr wel aan moeten kunnen. Dus dan zal hij wel te klein zijn..?
dat hadden wij dus ook met kleertjes...zonde!! Heb het toen gelukkig kunnen ruilen voor maat 80 maar dat past nu nog net,net.
Jasjes deze collectie vallen ruimer! Maat met 74 gaat ze het niet heel de winter redden.. kan je beter 80 nemen.. zal nu iets te ruim zijn maar kan ze er wel tot april mee doen! Mandy24 en waarom kom je dan niet gewoon even langs de winkel??
hier past het altijd goed. heb nu een winterjs 104 voor mijn 2,5 jarige gekocht via mp en zij heeft 98/104 en deze is ruim zat
ik heb dit jasje in 80 en mijn dochter zat toen zelf in maat 74. Hij zat bij haar toen prima. ze zit nu in maat 80 en ik denk dat hij haar wat te strak zal zitten. Ik heb een zomerjasje van Lief! maat 80, daarvan zijn de mauwen in verhouding weer stukken langer dan het borststuk. En een tussenjasje maat 74 waarvan de knopen eigenlijk niet meer dicht kunnen. Kortom, ik vind de maten echt puzzelen. Ik zou eerder voor wat groter gaan, vooral als je de hele winter er mee wil doen en er een dikker truitje onder aan wil hebben (wintertruitje bijvoorbeeld).
Jasjes wert ik niet, maar shirts vallen belachelijk klein. Maat 74 viel als 62 kon ze 2x aan grrr. Dezelfde ergens nog een x gekocht, maat 98!! Valt als maat 80. zou zeer zeker 2 maten groter bestellen!
Voor een jas.hoef je echt geen 2 maten groter. Is onzin.. Lief! Heeft een eigen maten tabel.. en ja die valt anders dan h&m enz.. als je je daat ong. Aan houd klopt t. E. Heeft by h&m 74, bij de tabel van lief! 98.. kan ik eigenwijs 74 kopen maat daar past ze dus echt niet in
Als de jasjes normaal vallen kan ik beter maat 80 nemen zodat ze hem tot Jan/febr aan kan. Heb net een jurkje gekocht van Lief! In maat 74, ben benieuwd hoe die valt!
Vind het over het algemeen ook absurd vallen: het ene heel klein, ander kort, weer iets anders breed. Is echt altijd puzzelen en koop het dan ook eigenlijk nauwelijks. Zo kocht ik online een shirt maat 98 terwijl dochter net in 92 zat, maar ze kon er gewoon echt niet in. Twijfelde nog even of de 98 niet 86 was (op zijn kop dus), maar was echt een 98. Broek was daarentegen in 98 weer veel te ruim en veel te kort: echt geen gezicht. Jongste draagt nu 68, maar shirtje 68 kon ze aan tot maat 62 van vrijwel alle andere merken: erg jammer..