mutsy 4 rider

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bumpie, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Ik krijg donderdag mijn mutsy 4rider geleverd... Maar zit daar eigenlijk een dekentje in? Ik ga namelijk woensdag naar een stoffenhandel en wou kijken naar een leuk stofje voor een overtrekje.

Als er een dekentje bijzit. Wil iemand dan voor mij even de afmetingen opmeten??????

alvast bedankt:D

2. juf85

juf85 Niet meer actief

Er zit een dekbed bij, maar die mag je voor baby's niet gebruiken. Je moet gewoon losse katoenen dekentjes halen (wiegdekens)

3. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Die van ons is geleverd zonder dekbedje, wel zat er een bijpassende overtrek bij en een soort van sloop die je over het hoofdeinde van het matrasje kunt doen.
    Ik heb contact opgenomen met Musty en ik kreeg daar als antwoord dat het er aan ligt waar je de kinderwagen koopt of er wel of niet een dekentje bij zit.
    Bij de babydump schijn je die er bij te krijgen, bij de Prenatal waar wij hem hebben gekocht dus niet.

4. bumpie

bumpie Niet meer actief

Maar mag je nu dat dekbedje wel of niet gebruiken???? Ik gebruik de kinderwagen alleen om buiten te wandelen. Als ik weer thuis ben en de kleine slaapt laat ik het dekbedje er niet op zitten dan doe ik er snel een dekentje overheen.

Mag je hem dan wel gebruiken?
    Je bent er dan altijd bij.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik gebruik zelf wel gewoon overdag het dekbedje, als mijn zoon s' nachts slaapt in zijn kinderwagenbak leg ik er wel een dekentje in. Volgens de kraamhulp was dit prima maar ze raadde wel echt af om het dekbedje s' nachts te gebruiken.

6. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Normaal gesproken krijg je standaard bij een mutsy en andere wagens niet het dekbedje geleverd. je krijgt alleen de hoesjes. die zijn vaak heel standaard. je kan er beter zelf eentje voor je wagen maken of kopen.

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik heb mijn wagen bij de babypark vandaan en we hadden ook geen dekentje erbij. Alleen de hoesjes.

8. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Je krijgt er een dekbedhoesje bij in dezelfde kleur als de binnenbekleding van de wagen.

9. bumpie

bumpie Niet meer actief

Maar passen wiegdekentjes erin? Dan weet ik even de maat:D

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja, je moet een wiegdekentje gebruiken. Kleiner zijn ze er niet. En een ledikant deken is veel te groot.

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Toen wij 'm bij babypark bestelden vertelde de verkoopster dat je het dekbedje erbij kreeg. We hebben 'm nog niet binnen, dus weet niet of dat klopt.

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij hebben bij de babydump dat dekbedje erbij gekregen met hoesje. Wij hebben m ook gebruikt. Sara is in oktober geboren en de winter was vrij koud dus het dekbedje was een uitkomst.

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

zou jij voor mij de maat even opwillen meten zora????

Deel Deze Pagina