hoi hoi, Ik krijg donderdag mijn mutsy 4rider geleverd... Maar zit daar eigenlijk een dekentje in? Ik ga namelijk woensdag naar een stoffenhandel en wou kijken naar een leuk stofje voor een overtrekje. Als er een dekentje bijzit. Wil iemand dan voor mij even de afmetingen opmeten?????? alvast bedankt
Er zit een dekbed bij, maar die mag je voor baby's niet gebruiken. Je moet gewoon losse katoenen dekentjes halen (wiegdekens)
Die van ons is geleverd zonder dekbedje, wel zat er een bijpassende overtrek bij en een soort van sloop die je over het hoofdeinde van het matrasje kunt doen. Ik heb contact opgenomen met Musty en ik kreeg daar als antwoord dat het er aan ligt waar je de kinderwagen koopt of er wel of niet een dekentje bij zit. Bij de babydump schijn je die er bij te krijgen, bij de Prenatal waar wij hem hebben gekocht dus niet.
Maar mag je nu dat dekbedje wel of niet gebruiken???? Ik gebruik de kinderwagen alleen om buiten te wandelen. Als ik weer thuis ben en de kleine slaapt laat ik het dekbedje er niet op zitten dan doe ik er snel een dekentje overheen. Mag je hem dan wel gebruiken? Je bent er dan altijd bij.
Ik gebruik zelf wel gewoon overdag het dekbedje, als mijn zoon s' nachts slaapt in zijn kinderwagenbak leg ik er wel een dekentje in. Volgens de kraamhulp was dit prima maar ze raadde wel echt af om het dekbedje s' nachts te gebruiken.
Normaal gesproken krijg je standaard bij een mutsy en andere wagens niet het dekbedje geleverd. je krijgt alleen de hoesjes. die zijn vaak heel standaard. je kan er beter zelf eentje voor je wagen maken of kopen.
Ja, je moet een wiegdekentje gebruiken. Kleiner zijn ze er niet. En een ledikant deken is veel te groot.
Toen wij 'm bij babypark bestelden vertelde de verkoopster dat je het dekbedje erbij kreeg. We hebben 'm nog niet binnen, dus weet niet of dat klopt.
Wij hebben bij de babydump dat dekbedje erbij gekregen met hoesje. Wij hebben m ook gebruikt. Sara is in oktober geboren en de winter was vrij koud dus het dekbedje was een uitkomst.