Heb Gizmo vandaag gezien. Het gaat gelukkig goed met hem. Hij is nog steeds lekker speels en levenslustig. Maar ik schrok wel vreselijk bij het zien van de wond. Hij kon daar niet gehecht worden (zijn zij) dus er zitten allemaal van di metalen krammetjes. Er zitten er wel 18 Volgens mijn ouders hing er een behoorlijk vel los. Hij zit aan de antibiotica en heeft pijn medicatie. Op straat gaan op dit moment met Gizmo is vreselijk. Hij begint meteen agresief te blaffen en me ouders durven hem nu nergens meer los te laten. (op de plekken waar het dus mag) Ik ben niet bang voor de wond...maar wel voor de schade die Gizmo van binnen heeft. De angst en agressie nu voor andere honden. Mijn ouders hebben aangifte gedaan. Er werd verteld dat er altijd een kans bestaat dat de andere hond kan worden afgemaakt. Helaas hebben mijn ouders hierin verder niets in te brengen. Zij hebben verteld dat ze liever niet hebben dat de hond word afgemaakt maar wel verplicht word tot een muilkorf. De man van de dierenambulance vertelde mijn ouders dat er in de zelfde omgeving ook al een aantal aangevallen dode katten waren gevonden. Die dan ook duidelijk aangevallen werden door en hond. Ze vermoeden dat dit om het zelfde hondje gaat. Dit gaan ze nog onderzoeken. Ik laat hier nog weten wat de uitkomst hiervan is. De eigenaars van de andere hond hebben iig alvast een rekening van 130 euro mogen ontvangen. En de volgende komt over 2 weekjes wanneer de krammetjes er uit mogen. Bdankt voor al het begrip en medeleven...zowel als jullie meningen! Liefs Linda