Moet ik iets met deze teen? (foto)

Discussie in 'De lounge' gestart door Madeliefke, 14 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Sinds dinsdag heb ik een blauwe plek/bloeduitstorting onder mijn grote teen. Nu lees ik allemaal verhalen dat de teennagel zelfs zwart kan worden of zelf los kan komen. Iemand zelf ervaring? Wil volgende week graag een slippertje aan kunnen :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ja dat heb ik ook wel eens gehad en bij mij is het altijd goed gekomen.
    Ik vind het er bij jou niet ernstig uitzien, dus ik zou me geen zorgen maken.
    En volgens mij kun je er sowieso niets aan doen.

3. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Mn broer boort altijd zelf een gaatje erin om de druk te verminderen en overtollig vocht eruit te laten lopen:roflmao:

Maar dat raad ik je niet aan hoor:roflmao:

Doet het pijn? Zolang het geen pijn doet zou ik het op zijn beloop laten. Dan maar even een iets minder mooie nagel voor het slippertje :) en anders een lakje eroverheen! En erna voorzichtig eraf halen.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lakje er over en slippers aan!

5. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    Ohh ja dit heb ik ook pasgeleden gehad, nog blauwer zelfs. Ik heb de teen met rust gelaten, de nagel liet inderdaad vanzelf los (na 3 maanden). Heb wat vaker deze voet verzorgd in een soda bakje toen de nagel los zat, om ontstekingen daaronder te voorkomen. En door het weken wordt de nagel zachter en heb je een grotere kans dat ie sneller loslaat. Ik zou er echt niet zelf aan gaan peuteren als deze loszit.

Chillin vindt dit leuk.
  6. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.475
    6.089
    113
    Vrouw
    En slippers aan kan best hoor, lekker nagellak erover! Heb ik ook gedaan, niks van te zien. :p

7. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Zolang het geen pijn doet hoef je er helemaal niks mee te doen. Komt vanzelf weer goed.

8. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Zolang je er geen last van hebt niks mee doen. Misschien laat hij nier eens Los..

Zo wel goed schoon houden, zo nodig advies aan pedicure vragen.

Verder is nagellak niet zo goed voor nagels dus zou niet per se nagellak overheen doen. (tenzij je misschien een hele speciale dag hebt en wil verbloemen)

Deel Deze Pagina