Was ik ook erg bang voor.. De dagen dat ik nog in het ziekenhuis lag bracht mijn vriend ze voordat hij naar het ziekenhuis kwam naar mijn ouders.. Toen ik thuis was en mijn vriend moest werken kwam er omstebeurten, vriedinnen, moeder/schoonvader om de honden uit te laten.. Ik kon na 2 weken weer zelf de honden uitlaten ( ks)
De tuin is hier hun grote vriend en 1x per dag wandelen met mijn man. (nou zijn het kleine hondjes, dus geen drolletjes of iets terug te vinden)
ik liep na 3 dagen zelf weer met de twee honden (formaat rottweiler) in het bos en kinderwagen had nergens last van en heb een gewone bevalling gehad! liefs Es
Ik ben zelf kraamverzorgster geweest en gek op dieren dus ik laatte wel de hond uit heb zelfs een keer in een gezin twee paarden naar de wei gebracht.. Maar ga er niet vanuit dat jullie kraamverzorgster dit zal doen.. Hebben jullie aangegeven dat jullie twee honden hebben.. Er zijn natuurlijk ook kraamverzorgsters die bang zijn voor honden.. Vraag anders een buurman of zet een advertentie bij de plaatselijke supermarkt of iemand dit wil doen evt tegen betaling.. Ik hoop dat je er iets aan hebt..
Ik ben zelf kraamverzorgster, maar in preciepe laten de kraamverzorgsters geen honden uit. Dit ook omdat je eigenlijk een kraamvrouw niet alleen mag laten in het begin. Maar er zijn zeker wel kraamvrouwen die dit wel doen omdat ze of zelf honden hebben of omdat ze het wel leuk vinden om te doen. Ook ik heb al meerdere malen ene hond(je) uitgelaten. Ik vind zelf geen probleem. Als het maar een lieve hond is en neit zo een velle die gemeen is naar andere vreemde mensen. Maar ik ben ook een dieren lief (zelf 2 grote honden) hebber die zoiets heeft zo hond(je) heeft ook behoefte om even zijn ronde te lopen en zijn behoefte te kunnen doen.
hier ook 1 hondje in huis! kruising teckel/cairn terrier! heerlijk ding maar ook een beetje hyper! wij hebben het zo in gedachte: lief doet hem s'ochtends voor dattie gaat werken.. zo rond hal6 s'ochtends... dan kan beestje het makkelijk uitzingen tot uurtje of 11... dan komt voor hoe het nu is geregeld mijn broertje t beestje rond 11 uur doen... lief komt rond 4 uur weer thuis en die doet dan beestje gelijk uitlaten... en de avond ronde doet mijn lief... mocht mijn broertje nou niet kunnen kan ik altijd mijn moeder even bellen.. die werkt hier 2 min vandaan... en hoop snel zelf weer op de been te zijn zodat ik een luchtje kan scheppen... we hebben hier achter t flat een giga veld waar die lkkr kan rondrennen... dus eventueel met babyfoon met goed bereik moet dat te doen zijn.... suc6! komt vast allemaal goed! en valt vanzelf op z'n plek!