Jullie mening, wel of niet solliciteren??

Discussie in 'De lounge' gestart door Cintsa, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik zou graag jullie mening hebben(objectieve) mening kan soms misschien de doorslag geven;)

Zonet hebben we teamvergadering gehad...er is weer een nieuwe vacature uit binnen ons team...nu als verpleegkundige. Ik ben dus verpleegkundige heb de HBO V gedaan( 3 jaar geleden afgestudeerd), maar werk nu als verzorgende ig. Ik mis wel veel uitdagingen en zit er serieus over na te denken om te gaan solliciteren. Ik ben alleen heel erg faalangstig en in sommige dingen onzeker(al ben ik persoonlijk heeeeeeeeeel erg gegroeid)..daarom werk ik nu ook onder mijn niveau.Ik doe dit nu zo'n 3 jaar en voel me eigenlijk heel goed en zoals ik al zei ik begin nu de uitdaging te missen. Aan het eind van de vergadering kwam mijn leidinggevende(die per 1 maart weg is) naar mij toe..kijk jij nog even heel erg goed naar die vacature...met een knipoog..

Help..wat moet ik nu doen?Ik zou het graag willen, maar kan ik dat wel aan??Ik moet namelijk dan ook een beetje als coach fungeren over mijn collega's nu...dus je krijgt dan een andere relatie tot je collega's..er is verder nog geen vpk binnen ons team..het is iets nieuws wat ze gaan opzetten..

Maar ja..ik ben dus ook bezig met mijn kinderwens...wat als ik nu wel binnen nu en enkele tijd zwanger raak??( we zijn nu al een jaar bezig). Dan ben ik er over een tijdje een tijd uit..en kan ik die spanning wel samen laten gaan met een eventuele zwangerschap??Aan de andere kant..moet ik mijn hele leven dan gaan aanpassen op iets wat misschien kan gaan gebeuren(zwanger raken).Het kan ook zo zijn dat ik niet eens zwanger raak...en dan laat ik deze kans wel lopen..

Meiden..help???hihihih;)

Groetjes Liz

2. me83

me83 Niet meer actief

ik zeg doen!!