Duizenden ongehuwde samenwoners lopen bij een erfenis van hun partner fors geld mis als zij geen samenlevingscontract sluiten. Lees het volgende artikel! Samenwoners, opgelet! - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
Wat veel mensen OOK vergeten.. is elkaar "aanmelden"... bij elkaars pensioen... Dit kan je als je idd een samenlevingscontract hebt... elkaars fiscaal partner bent en minimaal 1x samen aangifte hebt gedaan... Mocht de ander overlijden dan heb je recht op de pensioensuitkering die je partner heeft opgebouwd...
Zie dat jullie nog een tweede willen.. Houd je rekening met erkenning/gezag aanvragen... dit moet namelijk met een geregistreerd partnerschap ook.... Denk dat je dit wel weet... maar denk, schrijf t toch maar ffies..
wel voor als je het loodje legt.... maar je hebt dus niets beschreven indien je relatie zou beeindigen?? Wie in de woning mag blijven...? of je recht hebt op alimentatie... zeker met een kleintje.... off topic.. Blusvrouw?? hier ramona0309.. mocht je mn hyves kwijt zijn..... heb ik een tijdje gelee opgeheven.. was t gedoe zat.. (gezeik met familie)
als de relatie over zou gaan. hebben wij een losse clousule bijgeslote ik mag in het huis blijven en financieel support krijg ik ook dus dat staat ook beschreven. oftopic haha wat leuk toch maar weer hier terug! wat je hyves inderdaad al kwijt maar zag bij de anderen dat je daar ook weg was! dacht al dat je helemaal weg was. ik heb hier om het zelfde mijn naam veranderd