hoe zit dat dan met buienradar? als ik daar kijk kan ik niet verder kijken dan een uur of twee? hoe weten jullie dan dat er vanavond regen gaat vallen? of ben ik nu ondanks mij bruine haartjes stiekUm toch blond?
Zo hier net een enorme hagelbui gehad, hagelstenen van ongeveer 1 cm. Alles was wit en er stond een laagje water van 1 cm. Toilet overstroomd, heerlijk geur..... Echt niet normaal heb het maar gefilmd en op de foto gezet. Mijn kinderen liepen nog in korte broek omdat vanmorgen het zonnetje heerlijk scheen.
@ mandy Moet ik je handje vast komen houden? Hier begint het nu ook en hou ook niet van onweer. Alleen de regen is er nog niet dus niet deze kant op blazen he
Heb je het weer niet mee.. maar even vrij zijn is ook lekker toch? Ik ga maar de ramen dicht doen boven.
haha gelukkig geeft mijn hond er niet om! maar het gaat aardig te keer alleen het omweer klinkt wel iets verder weg nu gelukkig. haha dat zit nu bij jou!
Ben helemaal niet blij met de regen.. hebben al verstopte wc. Ja denk het ook.. wel gek he maar paar km verder op.
Oh, dat rotweer van vorige week! Ik werd er helemaal chago van! Wil je weg: regen! Ff wachten, droog! Sta ik beneden in de flat m'n fiets te pakken: regen! OK, ga ik wel met de auto. Maar natuurlijk nergens parkeerplaatsen! Moet ik alsnog door de regen lopen om te komen waar ik wezen moet. WHOEAAA! Ik kan dan ook echt de moed niet meer vinden wat te ondernemen op een gegeven moment. Ik geniet van 't weer van nu, alhoewel het nu wel weer dichttrekt, maar ik heb gisteren en vanmorgen heerlijk in het zonnetje gezeten!