Ik ben helemaal dol op doggies Heb een chihuahua reutje (Jaimin) van 1jaar Een chihuahua-dwergkees reutje (BamBam) van 6maand En een shi-tzu teefje (Gigi) van 2jaar
Wij hebben een kruising tussen een Duitse Herder en een Golden Retriver! Het is een teefje en ze heet Sheila en ze is echt zoooooo lief!!!!!!!! We hebben haar nu meer dan een half jaar en ze hoort er echt helemaal bij!!! Echt een kroelhond!!!! Ze komt lekker bij ons op de bank liggen als we filmpie kijken of gewoon boven op ons als een van ons lekker ligt te liggen op de bank Dit is ze: Onze Sheila met haar pretbekkie
Wij hebben een jack Russel.. ze is best bang voor Lisa en laten haar daarom ook nooit alleen met haar. Uit pure angst kan ze dan (al is het per ongeluk) wel eens bijten. (is overigens nog nooit gebeurd gelukkig!) Lisa weet dat onze hond best bang is en blijft ook gelukkig uit haar buurt!
Helaas weet ik dat dit soort site's een scheef beeld plaatsen van diversen honden, Tuurlijk hebben ze strakke hand nodig doordat ze een sterk karakter hebben maar welke hond heeft dit niet nodig, en ik ben het met je eens dit soort honden hebben een ontzettende eigen wil maar dat is tegelijkertijd ook z'n charme..... Wat betreft je opmerking in een bedrijf, helaas dan heb je je huiswerk niet goed gedaan(tenzij je alleen de Dogo canario bedoelt),Onze hond een Bull Terriër is absoluut een gezelschapsdier en zeer zeker niet geschikt als bedrijfshond De volgende opmerkingen citeer ik woord voor woord van de officiële Nederlandse Bull Terriër Club Hoewel zijn achtergrond mogelijk anders doet vermoeden is de Bull Terrier beslist geen vechthond. Integendeel, de moderne Bull Terrier kan zich als elke andere hond gedragen. Een van de beste eigenschappen van een goed opgevoede Bull Terrier is zijn grote liefde voor kinderen, waar hij zeer voorzichtig mee omgaat. Een Bull Terrier is in staat gedurende zijn gehele leven zijn baas te verbazen. De Bull Terrier is een zeer krachtige, harde hond, maar gedraagt zich in huis vaak als als een schoothond en ligt bij voorkeur op de bank of in bed. Vergist u zich in dit opzicht niet!!!
wij hebben een bullmastiff.... dat zal jullie allemaal wel geen "balle" zeggen.... Maar een grote hond die als ie klaar is met groeien minstens 60 kg weegt..... en ja heel heel heel vroeger een hond geweest is van de jachtopzioeners.... sowat... die van me broer is een jackrussel maar 10 keer onvriendelijker dan die van ons!!! En het is wel een grote hond!! hahaha het is een schatje... nu 15 wkn jong!
Ik kende die honden ook al, wij hebben ook nog zitten denken om een bullmastiff te nemen, deze ziet er erg mooi uit zeg!!!
Wij hebben een klein hondje, een boomertje. Als we strakjes wat meer tijd hebben en de kinderen zijn groter dan willen we er graag een grote hond bij. Waarschijnlijk een chocolade bruine labrador. Vind de duitse herder, rottweiler en dobermann ook prachtige honden, maar niet in een gezin met kleine kinderen. Een droom voor als de kinderen allemaal groot zijn.
Wij hebben een mops hondje....Dolly. Ik ken geen liever beestje als haar en ze waakt over ook goed over Bartje. Wij hebben haar expres gekocht als pup toen ik 6 maanden zwanger was, zodat ze samen zouden opgroeien. En dat gaat echt super.... Ben er ook niet bang voor dat het bij de tweede anders zou zijn.
Een bullmastiff is een mooie hond, vind ik trouwens ook van een bull terier. Zelf ben ik ook gek op honden. Heb eerst een Doberman gehad maar moest haar helaas in laten slapen wegens ernstige hartproblemen. Nu hebben mijn ouders een Rottweiler die Donna heet, wordt in december 9 jaar. En ik heb ook een Rottweiler die Chanel heet en ze wordt in november 4. Het is idd zo dat sommige mensen bij bepaalde hondenrassen snel hun mening klaar hebben staan. Ik zal Chanel en me kindje straks nooit zonder toezicht alleen laten. Maar dat is niet omdat ze een Rottweiler is. Mijn persoonlijke mening is dat je geen een (ras) hond zonder toezicht bij een kind moet laten!
daar ben ik het ook mee eens heel veel liefs samantha ps maar je moet zowiezo nooit een kind met een hond alleen laten
hier nog een honden liefhebster!ik heb zelf een jack russel black and tan van bijna vier!en als ik ergens voorzichtig mee ben dan is het als ie bij de kids van me vriendin is.toen ze ongeveer 10 weken was heeft een ander kindje haar onder de arm mee genomen en het lijfje bungelde eraan(tja momentje niet opgelet)en dat meisje heeft dus onze hond echt verprutst!als kinderen met hun gezicht te dicht bij komen dan gaat ze grommen!en ik weet gewoon dat ze als ze weer zoiets doen dat ze dan wel hapt!ik heb de kids van me vriendin nu ook echt geleerd dat de hond zelf bij ze moet komen en dat ze er niet achter aan moeten vangen!en dan gaat het goed!!!!dan gaat ze naar ze toe om kusjes te geven en al!is ff afwachten hoe ze word als we zelf kids hebben!ook een rodesian ridgeback vind ik super honden en als we ooit op de boerderij van me vriend zijn ouders gaan wonen dan nemen we er zeker 1!groetjes
Hier ook 1, het zijn echt mijn kindjes Wij hebben 3 honden...1tje ervan is bij mijn ouders, die is te oud om mee te verhuizen. Djinka, 4 jaar...kruising Jack-Fox Simba, +/_ 3 jaar. Fox...haar verhaal kan je hier lezen: http://www.angel.fotopresentatie.nl/hom ... naid=54536 Boomer...ook al veel meegemaakt. Ik heb 'm in huis genomen toen hij 12 was. De mensen waar hij van was wouden hem in laten slapen omdat ze er genoeg van hadden. Hadden allemaal smoesen verzonnen om hem te laten in slapen. Dat deed de dierenarts niet en ik ging daar stage lopen en leerde Boomer kennen en heb 'm geadopteerd. Hij was echt brood en brood mager en waarschijnlijk veel geslagen want hij was bang voor je. En we geven hem nu een goede oude dag. Hij is bijna 15.
Vonden wij ook super honden, maar die hebben de naam ook zo waaks te zijn. Volgens zeggen, zullen ze je kind niks aandoen, maar de visite mag niet te opdringerig zijn t/o (bijv) je kind, want dan grijpt ie ook in. Een grappig verhaal om te lezen/horen, maar voor ons gezin niet erg handig. (mijn man en ik woonden destijds ook op een boerderij)
hey minni!ik zou een ridgeback ook pas nemen als de kids groter zouden zijn(haha zeg ik die nog niet eens kids heeft)ik weet ook dat ze heel waaks en beschermend zijn!maar dat heeft in sommige gevallen ook weer zijn voordeel!niemand komt ongemerkt binnen(dat zie ik bij mevriendin die hebben er ook 1)maar het gaat er ook over wat zon hond allemaal heeft meegemaakt(zie je aan ons kleine hondje)maar ja,dat duurd nog jaren voordat dat eventueel zou kunnen omdat zijn ouders voorlopig daar nog willen blijven wonen en wij in een drive-inn woning wonen en dat kan met zon grote hond niet(telkens trap optillen enzo)groetjes
Wij hebben een flatcoated retriever, een teefje van vier en een half. Wij hebben haar gekocht toen ze pup was en ik heb een aantal jaren met haar getraind (puppy, beginners en gevorderden trainingen), dus ze luistert best goed al zeg ik het zelf. Oh ja mijn hond heet Senna . Groetjes Senna
Wij hebben ook een grote hond, geen idee wat voor ras het is (fotoos staan in mijn album). Hier komt er voorlopig geen hond meer bij, heb mijn handen vol aan Ziggy. Een chihuahua lijkt me ook helemaal geweldig, maar is zo klein tegenover mijn hond.
wij hebben een landseer/newfoundlander is ook een redelijke grote hond, maar het is gewoon een goedzak, doet geen vlieg kwaad, hij is nu 1 jaar. En hij heet Mack. Ik zou echt niet meer zonder hem kunnen, ook al is ie vaak erg eigenwijs. Met kinderen kan ie ook heel goed mee omgaan hij wil alleen vaak spelen en dat wil niet iedereen. zal eens een foto van hem in mn fotoalbum doen. groetjes patricia