honden

Discussie in 'De lounge' gestart door samantha1986, 27 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

een grote, middelmatige of een kleine hond???

1. grote hond ( rottweiler, dogo canario enz.)

2. middelmatige hond (engelse bulldog enz.)

3. kleine hond (franse bulldog enz.)

4. maakt niet uit hoe groot

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik heb een hele lieve golden retriever...... deze is opgegroeid met kleine kinderen en babies.....laatst was de vriend van mijn zus bij mij, met zijn 2 dochters en deze lagen op een gegeven moment op KAI en hij keek me alleen aan of hij het goed deed.....erg lief...

Het is echt een sul....ik heb hem nog nooit horen blaffen, grommen....dus ben er echt niet bang voor dat hij mijn kleine iets zal doen....als hij een kindje ziet lopen op straat wil hij er altijd naar toe om geaaid te worden....

knuf juud

2. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik heb een mengelmoes tussen een labrador en een rotweiler.
    maar ze lijkt alleen op een labrador.
    IK VERTROUW HAAR VOLLEDIG met mijn dochter en met andere kinderen.
    tuurlijk het is en blijft en hond maar het is niet alleen de hond maar ook hoe je je kind mee om laat gaan, hier gaat het zo perfect, iedeeren geniet van onze hond en hoe ze met kinderen is..
    Alleen met vreemden volwassenen gaat ze soms grommen als je tegen een kind schreewt of lelijk doet.
    Ze is echt een oppas hond, ze ziet denk ik kinderen als haar eigen kinderen en daar moet je van afblijven(groot gelijk)
    ze komt bij me janken als die kleine van me vriendin huilt en zit ze echt zo van pak haar op ze huilt hoor..
    en als me dochter staf krijgt dan gaat de hond haar troosten. en als we aan het stoeien zijn komt de hond ook ertussen. (uit bescherming,niet jalours hoor)

alle kinderen mogen alles bij haar maar toch leer ik de kinderen goed wat mag en niet mag.
    Mijn dochter heeft een keer een termometer in d`r kont geduwd en die sufkoppie bleef nog stil liggen ook hihih

ik wil niet overdreven doen maar ik heb echt de perfecte hond :rolleyes:
    bv. als het regent gaat ze niet naar buiten ook niet als heel koud is dan is het pissen en snel weer terug.
    ze is zo`n schatje en we zien haar echt als een gezinslid.. ik hoop ook dat ze nog heeel veeel jaren bij ons mag zijn!

groetjes

3. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0

wou even foto van Tarzo plaatsen wie kan me precies vertellen hoe ik dat doe ? weet het n iet
    alvast bedankt

kuzz anita

4. joep

joep Actief lid

13 nov 2005
    147
    0
    0
    Ik ben een echte duitse herder fan.
    Maar we hadden een westie ( klein wit hondje met het karakter van een pitbull, hihi) maar die overleed vorig jaar plotseling toen we met onze uitbouw bezig waren. Hij had namelijk cement gegeten. Huil huil.
    Maar we hebben altijd tegen elkaar gezegt, dat als er ooit een nieuwe hond ging komen er een herder kwam. Dus vorig jaar stonden we er dus voor. En wat denk je dat we nu hebben? Precies weer een westie.
    Stom he. Achteraf ben ik wel blij nu zo met de zwangerschap, maar er gaat er toch nog ooit een komen dat is zeker. Misschien als de baby geboren is en straks wat groter is.

5. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Wij hebben geen hond.
    Maar een jack Russel vind ik altijd al een pittig lief hondje.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

heb je de foto ergens op internet staan?
    dan ga je naar je foto.. klik met je rechtermuis knop
    kiezen voor "properties" of "eigenschappen"
    daar kun je de url van het plaatje zien
    deze eindigt waarschijnlijk op .jpg (of .gif of .bmp)
    dat zet je dan tussen die [​IMG]

dan gaat het goed :)
    (als het niet lukt moet je maar even sturen waar het plaatje staat.. wil ik dat wel voor je doen)

7. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    ik ben zelf gek van rottweilers!! we hebben er dan ook 1tje, een kleintje hoor!!! maar wel heeeeeel lief, echt een schoothondje! Sena!!!
    (foto in me album)
    liefs mandy

8. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    ik zet de foto wel eens in me album okee :D

kuzz anita in ieder geval bedankt saskia

9. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ik zal ff een foto van onze hond neerzetten (als het lukt tenminste)

nee dus :) :) :) :)

heel veel liefs samantha

10. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei

het lukt bij mij nog steeds niet

heel veel liefs samantha

ik hoop dat iemand mij kan helpen

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hondje van Samantha:

(in je album op de foto geklikt en die url tussen de "img" tags gezet ;) )

Hej dat werkt hier niet???
    Dat is vaag...op alle andere zelfde soort forums waar ik op zit wel..

Anders moet je even naar http://imageshack.us/ gaan en daar je foto oploaden. Dan krijg je een url (meerdere zelfs maar n directe werkt meestal t best) en die kan je dan tussen de img tags zetten.

12. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    okej dank je wel :D :D :D

heel veel liefs samantha

13. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Toch schrik ik van deze berichtjes. Die Stafford toch....
    Tja meiden, ik heb jaren in de trainingswereld gezeten. Vrij hoog ook als coördinator en vertegenwoordigster in het betreffende rayon. Dus alle rassen zijn de revue gepasseerd. Het gemiddelde aantal trainende honden was plm 1500!!!! over drie dagen en tig uren verdeeld.
    Trainen doen ze als de beste. Echt top! In de groep ook nooit geen probleem gehad. Niet naar mensen en niet naar andere honden. Alleen daarna...na de training lieten de mensen de honden wel eens spelen. Twee staffords, beiden GG3, dus hoog niveau en nooit geen problemen gemaakt...grijpen als op afspraak samen een van de anderen. Niet meer los te krijgen. Triest einde dat kan ik je wel vertellen.
    Een op zich zelf staand geval! Nee. In dat wereldje hoor je nogal eens wat. Ze zullen best lief zijn maar als het fout gaat dan gaat het ook goed fout. Aanleiding?????? Wisten we dat maar.

En ik zelf: loop vorig jaar November op de Roozendaalse heide, een enorm groot losloopterrein voor honden. Mijn hond (een Ausie=australische herder) loopt voor ons uit een vennetje in. Het is een hond die niet naar andere honden gaat, erg baas gericht. Tophondje in het doggy-dance. Van links komt ineens een stel met twee Eng Staffords. De een richt zich hoog op en loopt op mijn hond aan. De bazin roept naar haar man: "kijk uit hij gaat vechten".....inderdaad. Hij grijpt zomaar mijn hond.
    Resultaat: een half oor armer, ruim €300,- lichter. En een hond die doodsbang is voor anderen en waar we alleen nog binnenshuis plezier aan hebben. Voor andere honden is hij doodsbang. De training die hij leuk vond.....over en uit!
    En de baas van de stafford......dat doet ie anders nooooooit!!!

Het heeft een half jaar geduurd voor de verzekering uitbetaalde. Ik ben uiteindelijk met hogere instanties gaan dreigen. (tja, het voordeel als je daarin gezeten hebt) De baas zei uiteindelijk dat hij ook niet meer wist hoe het gegaan was. Ik hoop dat hij zijn les heeft gehad en ze aan de lijn houdt waar zoveel mensen, honden en kinderen lopen.

Voor die tijd heb ik ze altijd het voordeel van de twijfel gegeven maar nu........no way!

Voor mij hebben ze af gedaan!

14. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik zou het liefste een duitse dog willen ... :( maar helaas allergies voor de meeste honden ...ik heb ontdekt nadat ik een yorkie vond( ja die hadden ze midden in de winter in een doos onder het heg geparkeerd) dat ik wel tegen een bepaald ras kan ...we hebben het hondje 10 jaar gehad en toen overleed droopy aan prostaat kanker ...we hebben nu sinds een jaar een Malthezer ...ook helemaal geweldig ...

15. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant

dit is Bobby onze Malthezer van een jaar (6 juni wordt hij 1)

16. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    En dit is mijn Aussi. Wat een hondenleven hè? Bij mijn mannetje in de hangmat :)

17. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi
    wat een mooie debiel zeg die man met die staffords
    (ik heb zelf ook een american stafford)
    en dat hij ze los had lopen en dan zegt ie ook nog dat doet ie anders nooit

daar kan ik niet over want de goeie lijden onder de kwaaie

maar ik hoop dat het weer een beetje beter gaat met je hondje :D :D :D

heel veel liefs samantha

ps. je hebt wel een mooie hond :D :D

18. samantha1986

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei

jippie het is gelukt

hier was ayrton senna (roepnaam senna) een 7 a 8 maanden oud

heel veel liefs samantha

19. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi hier nog een hondengek :D
    Wij hebben 2 superlieve border collies. Senna (ook al :) ) eent eefje van 4 jaar en Dutch een reu van ruim 2,5. Het zijn echt schatten, ik zou niet zonder ze kunnen, en daarom gaan ze morgen ook lekker mee op vakantie naar Italië ;)

Dit is Dutch

En dit is Senna in volle actie tijdens het flyballen ;) (die staande oren komen door de snelheid hoor)

hier nog een plaatje van ze samen

20. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wij hadden een sharpei, We hadden haar al voordat ik zwanger was.. en we hebben haar net afgelopen week verkocht..

Dat we een kindje krijgen was niet de hoofdreden maar het speelde zeker mee.
    Al zou ze nooit bijten durf mijn handen voor haar in het vuur te steken.
    Het blijven dieren, ze hoeven maar te schrikken en hap..
    Zo hadden we vroeger een yorkshire, super klein hondje, en daarvan zeiden wij ook dat ie nooit zou bijten, mijn neefje kwam, bukte om hem te aaien en hij sprong zo op en beet hem vol in zijn gezicht. Dit is nu 7 jaar geleden maar hij heeft er een litteken in zijn gezicht aan over gehouden..

Toen kwamen we erachter waarom hij het had gedaan, er zat een kuil onder de schutting door daardoor kwam hij weleens stiekem op het speeltuintje bij ons achter, schijnt dat kinderen op hem hebben geslagen met stokken en hem bekogelt hebben met stenen..
    Drom heeft hij mn neefje gebeten.. hij is gewoon geschrokken van zijn aai reactie en dat kwam bij hem boven...Dat bedoel ik ermaar mee..

Nu wil ik niet zeggen dat honden en kinderen niet samen gaan, maar je moet gewoon nooit zeggen mijn hond doet dat niet, en je kids alleen met de hond laten.

Ps-> mooie hondjes hoor die senna's :)

Deel Deze Pagina