honden

Discussie in 'De lounge' gestart door samantha1986, 27 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

een grote, middelmatige of een kleine hond???

1. grote hond ( rottweiler, dogo canario enz.)

2. middelmatige hond (engelse bulldog enz.)

3. kleine hond (franse bulldog enz.)

4. maakt niet uit hoe groot

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Sorry maar kan het niet laten :)

Ons Boomertje word oud :( 1 augustus 2006 word hij alweer 15. Hij is behoorlijk doof en heeft behoorlijk staar. En wat word hij magertjes :( .

Maar het ergste is hij plast en poept maar raak binnen in huis :rolleyes: . Is hij een uur in de tuin geweest (hij kan niet meer zover lopen naar het park) en hij komt binnen, doet hij alsnog alles binnen :( [​IMG]

Nou moet ie toch een luier om :confused: , ik mag er niet om lachen :D , maar een hond met een luier :confused: , hihi :) En Angèl zal Angèl niet zijn als ze er geen foto van maakt 8)

http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/1067865.jpg

Nouja iig Boomer geeft niet zoveel om de luier gelukkig. Maar steeds dweilen is ook niet echt tof en goed, het is niet 1 keer maar 10 a 15 keer per dag

2. sietske28

sietske28 Lid

4 jun 2006
    22
    0
    0
    Ede
    Ik hou van grote honden, wij hebben 2 schotse collie Micha en Lara.. echte schatten maar ik hou eigelijk nog meer van katten.

3. Niet meer actief

Ik heb een griekse straathond en ze heet Thea. Ze is echt waar het allerliefste wat ik heb.
    Zonder haar ben ik niks... (klinkt suf, maar het is zo) Ik wil natuurlijk niet achterblijven in dit gebeuren :) en heb een foto van haar geplaatst in mn fotoalbum!!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben sinds woensdagavond ook een hond.het is een bruine labrador van 8 weken en heet Taco. Kussies Kaatje

5. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Wij hebben een prachtige, lieve flatcoated retriever, echt ons moppie, we zijn zo gek op hem!

6. Raomi

Raomi Actief lid

4 mei 2006
    130
    0
    0
    Ik heb een portugese straathond, genaamd Muck. Een vermoedelijke kruising tussen een labrador en een podenco (soort windhondachtige jachthond). Hij is dus wat lichter van bouw dan een labrador, kan superhard lopen en is gek van apporteren en zwemmen. Met kinderen is hij lief, maar af en toe wat enthousiast. Ik zie het met hem wel zitten, met onze kleine, maar het blijft uitkijken!

7. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Jaaaaa nog een hondengek hier!!

Wij hebben er twee!
    Een engele stafford en een border collie.
    Alletwee zijn ze super lief en helemaal geweldig

Liefs Wendy

8. Niet meer actief

Ik vind zo'n beetje alle honden leuk, behalve poedels. We hebben zelf geen hond, maar wil er in de toekomst wel een. Bij mijn ouders hadden we een schat van een Golden Retriever. Zelf ben ik helemaal gek op Rottweilers, Witte Herders, Staffords, Deense Doggen, maar ook op die vlinderhondjes en langharige chiwawas.

9. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Ik ben helemaal gek van de amerikaanse bulldog!
    ken je dan ook vast wel, de meeste mensen denken dat dit ook zo'n kleine is maar deze is echt wel zo groot of mss groter dan de rottweiler!
    Ik en mn vriend hopen ooit nog zo'n hond te kunnen nemen, maar we hebben nu 4 katten en daar kan geen hond bij...
    En we werken beide fulltime dus zou niet eerlijk tegenover de hond zijn!

Ken je de film, de ongeloofelijke reis? (is een nederlandse en engelse versie van)
    Daar speelt een amerikaanse bulldog in (Mazzel) GEWELDIG (mooi) beest!!!
    En een kennis van me heeft een old englisch bulldog, ook groot en mooi.
    mn moeder en ik hadden vroeger een duitse dog! ook een schat... :)

10. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ja dat zijn echt mooie honden
    die amerikaanse bulldog

wij denken om er nog een hond te nemen
    maar dat duurt nog een paar jaar hoor
    en dan misschien een dogo canrio

11. sim

sim Niet meer actief

ik heb middelmatig ingevuld, maar we hebben ook nog een kleine (zie album) :D

12. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    heb een boerboel kruizing met een rottweiler
    zal even een foto in me album zetten
    hij is anderhalf jaar oud

kuzz anita

13. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Ik ben ook een hondeliefhebster,
    mijn favo rassen zijn..Cane Corso, Americaanse Dog, Bouvier Des Flandres

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi. weet niet of ik hier al gereageerd had,volgens mij niet maar ga niet 7 pagina's terug lezen :D Wij hebben sinds vorige week een bruine labrador pup... zie fototje hiernaast.Hij heet Taco... Kussies Kaatje

15. sim

sim Niet meer actief

is het trouwens uithaar tijd??? of is mijn hond de enige :(

16. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Onze Berner haart al een paar weekjes uit niet normaal. Ik kam hem 2x per week maar haal er bijna een pedaalemmerzak met haar uit ik hoop dat het gauw voorbij is.

17. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    nee hoor die van mij is ook in de rui
    en dat is lekker ellendig met al die kleine haartjes
    (want die steken onder je voeten)
    blijf stofzuigen maar ja dat hoort erbij ;)

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    zelf heb ik een Rottweiler en een Jack Russell Terriër, ja inderdaad vreemde combinatie, maar wel zo verschrikkelijk leuk stel samen, Mijn rottweiler heeft het karakter van een Labrador, geloof het of niet, maar ze is zo lief en aanhalig, een echte schoothond, alhoewel ze daar echt te groot voor is, maar als ze de kans krijgt :( dan ligt ze dus bovenop je.. Verder heb ik nog een Kitten rondlopen en 3 ratten, kortom echte beestenboel, mocht ik zwanger raken, krijgt mijn vriend nog een zware dobber aan het verschonen van de kooien en de kattenbak, hahaha

Maar voorlopig eerst maar eens zwanger zien te raken, ben sinds afgelopen maandag pas gestopt met de pil, heb echt zo lang getwijfeld of ik er wel goed aan deed, maar het idee, dat ik er nu toch echt aan wil beginnen voelt zo ontzettend goed, dat ik niet meer kan wachten totdat het zover is!!
    En inderdaad wat ik al meer gelezen heb hier, laat nooit je honden alleen met je kind, ken een heel mooi verhaal hierover:

Een man gaat even weg om een boodschapje te doen, komt thuis en ziet een hoop bloed liggen, rent naar zijn kind, wat flink gebeten is door de hond, vliegt op de hond af en geeft die hond een paar flinke rot schoppen en het beestje overlijd! Naar het ziekenhuis gegaan, kind gehecht en weer naar huis, want de dode hond lag er ook nog.. ziet die man dat dat beest ook bloed en bekijkt het beestje wat beter... Wat ontdekt deze man tot zijn schrik? Het kind had nietjes in de oren van het beestje ge-niet, kortom het beestje had zich zelf verdedigd! als deze man beter had gekeken naar beiden, zowel kind als hond, had de hond nu nog geleefd..

Mijn stiefzoontje laat ik ook nooit alleen met de honden, hoe lief mijn honden ook zijn, ik weet dat mijn stiefzoontje de honden 'pest' en dat ze af en toe zijn richting een snauw en en knauw geven, echt bijten doen ze niet, het is meer hem waarschuwen, van NU moet je ophouden.. Maar eigenwijs als dat knulletje van 5 is zit ie ze gerust een 10 minuten later weer te pesten, dus vandaar dat ik ze nooit met z'n 3en alleen laat...

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Die van mij zijn ook flink in de rui momenteel!! overal haren is niet tegenop te stofzuigen.. en de Jack russell is ook nog eens loops, maar daar heb ik wat op gevonden, heb toendertijd voor haar een paar rompertjes gekocht, als je die achterstevoren aantrekt en het halsbandje er bij het nekje door heen haalt (tegen afglijden van de schouders) en een inlegkruisje er in en dan het middelste knoopje open laat voor het staartje heb je geen last van bloedspetters door je hele huis!! Een onderbroekje werkt niet, want dat trekt ze dus uit :(

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    haha, hij lijkt op onze en dat is een kruising herder/ rotweiler!! Zie mijn fotoalbum.

Deel Deze Pagina