Wij hebben twee namen die we erg mooi vinden. Nu zou ik graag opbouwende kritiek, meningen met uitleg willen hebben waarom 1 van deze twee. Graham (grey jem) of Henry We hadden ook George maar vanwege de Royal Baby twijfel ik of we die naam willen gebruiken. Alvast bedankt! P.S Wij zijn een britse familie in Nederland
Hoi, Ik vind Graham dan het leukst, vind ik leuk klinken, heeft wel iets!! Met de naam Henry heb ik dan niet zoveel. Vind ik wat ouderwetser klinken, hoewel het wel schattig misschien is een klein jochie dat Henry heet. Maar ik zeg toch Graham.
Dat kan natuurlijk. Maar dit was mijn vraag niet. Mijn vraag is welke van de twee? Overigens zijn deze namen juist weer erg populair in GB en Amerika en daar krijg ik juist weer de vraag of ik het zeker weet ivm de hoge populariteit van de namen. Zo zie je maar wat hier ouderwets is, is daar heel hip. Haha.
De namen zijn wel ok maar niet wauw... Ik denk dat ik Graham dan leuker vind, heeft inderdaad iets. George is ook leuk, als het voor jullie de naam is, zou ik me niet laten tegenhouden door William en Kate
Het is beiden niet echt mijn smaak, maar: Ik ga voor Henry. Ik zie bij Henry echt een supercute ventje voor me. Graham vind ik juist een beetje ouwelijk.
Ik kies voor Henry. In veel talen (niet alleen Engels) goed uit te spreken. Graham vind ik een wat zware naam. Ken je dit blog? British Baby Names Ik vind dat daar vaak mooie namen staan.
Zeker weten Graham! Toen ik het last had ik al helemaal van waarom bedacht ik dat niet. Met Henry heb ik niet zoveel (misschien omdat ik vroeger op de manege gebeten werd door een paard wat zo heet). Maar die naam spreekt me niet zo aan.
Ik vind Henry een naam die wat makkelijker juist wordt uitgesproken in Nederland. Dus daarom zou ik dan eerder deze naam kiezen.