Nou, ik zou me er niet door laten tegenhouden. Ik heb schijnbaar ook een "hondennaam", je wilt niet weten hoe vaak ik al heb moeten horen "Hey! Ik ken een hond en die heet ook *mijn naam*" . Best een irritante opmerking, maar ik ben evengoed erg blij met mijn naam!
Wat leuk! wij willen onze 2e dochter ook Luna of Lune noemen. Ik vind nu Lune leuker, maar wil het dan wel als Loene uitspreken. Maar morgen kan ik Luna weer leuker vinden... Onze oudste heel Elin.
Luna zo heette de kat van de buren. Maar op de kinderdagverblijf in mijn wijk heten er toch echt een paar zo. Maar zo kun je ook zeggen van 'ik ga mijn zoon geen Max noemen want dat is een hondennaam.' Gewoon niks van aantrekken Luna is een hartstikke leuke meisjesnaam! Ik zou zelf geen andere naam kiezen aangezien jullie met deze naam in je hoofd zitten en je gevoel ligt erbij. Lijkt mij want het is tot dusver wel de enige naam.
Ik vind die naam echt super leuk en als we een meisje krijgen gaat ze zeker zo heten! Ik zit alleen met hetzelfde als jou. De hond van mijn ouders buren heet zo... Maar ik ben zo verliefd op de naam dat ik er denk ik schijt aan heb. Mijn hond heette vroeger Bas dus als ik die naam hoor moet ik daar weer aan denken terwijl het echt een jongensnaam is.