Ik ben zwanger en voel me helemaal niet zwanger. Het is mijn 5e zwangerschap, ik heb 3 miskramen gehad. De keer dat de zwangerschap wel goed ging, had ik al veel kwaaltjes in het begin: gevoelige tepels, misselijk, veel plassen, erg moe en nu dus helemaal niets. De keren dat het mis ging had ik ook kwaaltjes, maar die namen dan ineens af na een paar dagen. Nu heb ik nog geen enkel kwaaltje gehad. Nu hoor ik in mijn omgeving mensen zeggen dat het niets betekent, want elke zwangerschap is anders. Maar ik vraag me dus af, wat veroorzaakt dan die kwaaltjes? Is dat het hcg hormoon of iets anders? En wat betekent het als je geen kwaaltjes hebt terwijl je dat anders wel hebt. Foute boel of is er een andere verklaring?
Hoi noodles, De kwaaltjes worden veroorzaakt door je lichamelijke reactie op de hormoon veranderingen.Elke zwangerschap is anders en het is inderdaad waar wat je omgeving zegt, kwaaltjes wel of niet aan wezig zeggen niet over het beloop van deze zwangerschap. Vertrouw op je lichaam! Imke