Weet iemand waar ik deze fotolijst kan bestellen in blauw en roze? Ik kan hem nergens meer vinden in het engels. De foto hierboven is een voorbeeld van een site die ze wel verkoopt, maar die heeft ze alleen in het frans. En ik wil graag de engelse versie. Geslacht is geheim en zijn hier meelezers dus vandaar dat ik even wil weten of misschien iemand weet waar ze te bestellen zijn in beide kleuren? Deze foto komt van google.
Ik heb deze link voor je: baby fotolijst mijn eerste jaar roze | Feestartikelen feestreus.nl. Slingers, ballonnen snoep en meer! en hier is ie ook int blauw. en deze: fotolijst mijn eerste jaar - www.schatteboutjes.nl en deze in aluminium: Trendy Lifestyle - Fotolijsten - Fotolijst Baby's Eerste Jaar
Dankje wel! Is alleen niet dezelfde. Omdat ik hem voor beide kids al heb wil ik graag dezelfde Maar lief dat je meezoekt!
Hier staat hij tussen: Kraamcadeautjes/kraammanden Heb alleen geen idee hoe je hier moet bestellen...
Dankje wel! De site waar ik de foto vandaan heb had ze wel maar alleen zowel roze als blauw nog in het frans kreeg ik via de mail te horen. En dat vind ik nou net niet zo leuk
Kan hem niet vinden op die site hierboven? de enige waar ik hem kan vinden is waar ik de foto van heb maar dan hebben ze hem alleen voor beide geslachten in het frans...anders wacht ik wel even tot na de bevalling
Ik weet dat "vroeger" duimeland veel van dat soort dingen had.Misschien een idee om hum te mailen? Hier de link voor je Duimeland | alles voor je kindje
Geen dank...Mocht het nou zo zijn dat ze hem hebben maar niet willen verzenden ofzo dan wil ik wel even kijken wat ik kan doen voor je.Familie in Delft zitten dus kom met regelmaat daar Gil dan maar even.