full time moeders?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    zijn die er ook nog hier, of ben ik nou erg ouderwets?

    ik ben iig sinds kort full time moeder/huisvrouw


    8)
     
  2. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik werk parttime het is dat het moet maar anders zou ik denk ik ook fulltime moeder willen zijn.
     
  3. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik werk ook part-time, mijn man heeft een eigen onderneming en als dat goed blijft gaan mag ik misschien wel stoppen met werken. Dus dan wordt ik Full-time moeder
     
  4. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    Ik werk parttime. Dit is een bewuste keuze. Ik zou ook thuis kunnen blijven, want dat zouden wij financieel prima kunnen redden. Toch vind ik het goed voor mijn eigen ontwikkeling om te blijven werken...
     
  5. bive

    bive Actief lid

    26 apr 2007
    177
    0
    0
    Ik ben ook partime moeder. Ik wilde graag werken en mijn vriend wilde minder werken. Dus hebben wij voor deze oplossing gekozen. Ik werk 2,5 dag en mijn vriend 4 dagen. Hier zijn we allebei erg blij mee.
    groetjes Bianca
     
  6. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik ben full-time moeder.
    maar werk ook :)
     
  7. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik ben fulltime mama

    ik pas /3 dagen in de week op mijn neefje en nichtje en dan neem ik youame ook mee
     
  8. Debby18

    Debby18 Actief lid

    2 apr 2006
    317
    0
    0
    Hier ook een ( jonge ) full-time mama :)

    Liefs xxx,

    Debby
     
  9. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ik werk 2dagen en niet omdat het moet maar gewoon omdat ik het wil de muren kwamen op mij af toen ik fulltime moeder was!
     
  10. Ik werk nu 3 avondjes, maar ga dit verplaatsen naar de ochtend.

    ik werk in totaal 12 uur in de week.
    Zonder dat ik zou werken, zouden we het ook kunnen redden, maar op deze manier ben ik toch ff lekker alleen de deur uit en gewoon lekker wat extras, aangezien we moeten sparen voor nog een aantal dingen in ons nieuwe stekkie...

    Als ik ben werken is hij zo goed als altijd bij mijn vader.
     
  11. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik denk dat iedere moeder full-time moeder is maar ik snap wat je bedoeld. Wij hebben er ook voor gekozen dat ik thuis ben bij de kids. Mn man heeft een eigen zaak waar hij veel tijd aan kwijt is dus ik zorg voor de kids, het huis, neem zijn telefoontjes aan en doe de boekhouding van zn bedrijf (dat laatste als de kids slapen)

    Ik beschouw ons ook als erg gelukkig dat we de mogelijkheid hebben om uberhaupt te kiezen en mij ontwikkeling komt helemaal niks te kort. Ik doe dit graag die paar jaar en ontdek hele nieuwe dingen over mezelf (zoals dat ik soms minder geduld heb dan ik zou moeten hebben en gek ben op uitgebreid koken)
     
  12. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hier ook een fulltime moeder.
    Al sinds de geboorte van Kelsey die onderhand 5.5 jaar is :)
    Ik geniet er heerlijk van!
    Al moet ik zeggen dat ik wel soms de sociale contacten mis met mensen.
    Maar verder vermaak ik me nog steeds prima :D
     
  13. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik ben ook fulltime thuismama.

    vind het echt heeeeeeeeerlijk!
     
  14. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben ook fulltime mamma en huisvrouw en vindt het SUPER!
     
  15. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik zou heel graag full-time mama willen worden, maar na mn verlof moet ik er toch weer aan geloven. Moet wel eerst werk zien te vinden.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  16. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ben een full-time moeder en ik werk parttime ergens anders ;)
    Ik vind het heerlijk om 2 dagen iets anders te doen, even niet in de luiers, mondje en handjes afvegen en opletten dat ze niks in haar mond stopt wat gevaarlijk is enz.
    Maar ik merk ook dat juist doordat ik 2 dagen werk, ik van de overige 5 dagen heel erg geniet! :D
     
  17. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik ben ook full-time thuis. Heb eerst nog 2 dagen gewerkt maar vond 2 dagen te weinig om 'echt' te kunnen werken maar meer wilde ik niet ivm de kleine. Toen heb ik de keus gemaakt om thuis te blijven en ik vind het echt heerlijk.
     
  18. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Ik ben ook fulltime mamma :D Ik heb altijd fulltime gewerkt maar sinds mn zwangerschap ben ik gestopt met werken , omdat ik ziek ben ... maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het soms wel mis , ik vind het heerlijk om bij mijn meisje te zijn maar als het beter met me gaat , ga ik ook zeker weer parttime aan het werk ....
     
  19. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik werk 3 daagjes en ondanks dat het finacieel niet nodig is ben ik heel erg blij dat ik mijn werk heb.

    Ik vind mijn job ontzettend leuk en heb ook het gevoel dat ik mezelf zo blijf ontplooien. Daarnaast vind ik het ook goed dat Britt leert om met andere kindjes om te gaan en dat het niet altijd om haar draait.
     
  20. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn werk is leuk, maar ik vind het toch best hectisch hoor. ik geniet dubbel van de dagen dat ik niet hoef. en zit er wel eens aan te denken om gewoon thuis te blijven. maar ja, vind een stukje inkomen van mezelf ook wel prettig
     

Deel Deze Pagina