Ik ben al onze (te kleine) babykleertjes aan het uitzoeken om te verkopen, heb het al gesorteerd in verschillende maten en jongen/ meisje. Het is meer dan ik dacht. Ik wil graag alles duidelijk op foto's zetten. Wil het dan zowel hier op de site als op MP zetten. Waar en hoe kan ik dat het beste doen? Ik heb wel eens gezien hier dat je het op zo'n gratis site kan doen, je ziet dan alle foto's onder elkaar. Onder de foto staat dan ook hoe vaak het bekeken is. Weet niet meer hoe die site heet (sorry voor de omschrijving, weet niet hoe ik het duidelijker moet uitleggen) Aangezien het teveel is om in mn album hier te zetten, en je op MP maar 3 foto's per advertentie kunt zetten... Groetjes Female
overigens is mijn ervaring met babykleding verkopen vrij slecht, er word zoveel aangeboden dat je advertentie op mp al snel op pagina tig staat.
Volgens mij bedoel je www.mijnalbum.nl, daar zie je alle foto's onder elkaar en het aantal keer bekeken. Daar kun je dan een account aanmaken en alle foto's uploaden. Succes met de verkoop.
Bedankt voor jullie antwoorden, en Manuela, jaaa dat is hem! Thanks, kan ik aan de slag! @ MissyM Ik weet het, maar probeer gewoon duidelijke foto's etc te maken, en maak denk ik verschillende pakketjes. We zullen zien