Hondendrollen!

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, Jan 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarkDoif

MarkDoif Lid

Jan 20, 2010
    62
    0
    6
    ICT-Dienstverleningsbedrijf
    Kockengen
    Onze buurvrouw laat de hond als het buiten koud/nat is bij onze parkeerplaatsen schijten. Ik parkeer mijn auto altijd met haar kont naar achteren tegen de stoeprand, daar waar zij dus haar hond in de bosjes laat schijten (achter die stoeprand staan direct bosjes). Als ik dan iets uit mijn kofferbak wil halen en niet goed uit kijk sta ik er volop in. Dit is nu al 3x gebeurd. Ik word er een beetje moedeloos van dus ga het denk ik maar opscheppen en aan haar voordeur smeren.

Zelf kan deze buurvrouw over echt iedereen het hardste zeuren en zelf doet ze noooooooooooit iets...8)

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    @markdoif: inderdaad als je niet even goed uitkijkt sta je er middenin dat is hier ook zo.

Vind het gewoon zo vies! Er spelen kinderen buiten dan let je daar toch op?

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ben je gek joh! Daar letten we tegenwoordig toch niet meer op? Buitenspelende kinderen zijn alleen maar lastig en lawaaierig ;)
    Kan je fijn je hond uitlaten op t veldje direkt naast n speelplek of gewoon op die speelplek...OF nog leuker...naast de school!;)

Hier ook zo hoor. Word er GEK van als ik met de kinderwagen buiten loop. Vooral toen met de bak er nog op. Ben maar 1,64 en kon dus niet zien of ik drollen tegen ging komen (vooral niet als de kap omhoog was)
    Dus 9 vd 10 keer kon ik nadat we gewandelt hadden de banden schoon gaan maken :x
    Ik heb zelf 2 honden maar ik laat ze ALTIJD uit op uitlaat gras (we hebben hier 3 soorten gras, uitlaat gras, losloop uitlaatgras en speelgras) Maar zelfs al zijn er plekken waar je je hond gewoon uit kan laten dan presteren mensen het nog om de hond op gras te laten kakken waar kinderen moeten spelen. OF gewoon Mooi netjes precies in het midden...OP MIJN PAD VAN MN VOORTUIN!!!:x:x:x
    Echt als ik er achter kon komen wie dat gedaan heeft... Het was een klein hondje maar dan krijgt die persoon een kadootje terug van mij met de complimenten van mijn bouvier!! :x

En begin niet over die klote katten (ben gek op die beesten maar sommige...) want die piesen hier tegen mn voordeur! Kan je nagaan hoe het in de zomer ruikt als ik mn voordeur open doe! :x

En maar klagen over dat de honden belasting hier zo hoog is. JA DUH! Zo ontmoedigen ze hier het nemen van honden!
    65,- voor 1 hond en daar boven op 150,- voor de 2e.
    En dat mag ik ook fijn betalen ondanks dat ik t wel netjes doe.
    En ondanks dat mijn honden door de poep op de uitlaat veldjes van iemand hier in de buurt met 5 bakbeesten met strond aan de pootjes terug komen. Dus die kan ik OOK nog eens gaan wassen! (wat mn bouvier echt niet leuk vind....probeer dat maar eens te doen zonder zelf poep op je te krijgen...maja liever dan in mn vloer bedekking!)
    Vind ik trouwens ook nog zoiets...voor zo'n bakbeest betaal je t zelfde als voor n dwergpincher...mijn pincher moet n halve week poepen om n lading van n bordeax dog te krijgen :p
    Maaja t ging niet over honden belasting heh? Ben n beetje geirriteerd daar door...merk je niks van toch? :D8)

4. MarkDoif

MarkDoif Lid

Jan 20, 2010
    62
    0
    6
    ICT-Dienstverleningsbedrijf
    Kockengen
    Wij hebben een schat van een poes, maar die poept nooit ergens daar waar mensen lopen. Sowieso met dit weer komt ze niet buiten, dan baggert ze gewoon 2 kattenbakken vol. Dus ik ruim sowieso veel stront zelf op :D

5. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Zoals het dus ook hoort;)

6. Aura

Aura Niet meer actief

Ik herken het wel...heb zelf 2 honden en woon aan een loslooproute....
    Moet eerlijk zeggen in het gras vertik ik het om het op te ruimen (op de uitlaatroute) ga me niet door allerlei drollen banen om die van die van mij op te ruimen.....
    Laatst met de sneeuw was een van mijn honden beetje verward denk ik want ze ging midden op de stoep zitten.....daarna snel naar binnengehold en het opgeruimd....dat vind ik gewoon vies en aso om het op de stoep of op kinderveldje te laten liggen (mijn honden mogen niet op kinderveldjes komen maar zie dat daar wel vaak poep ligt).

We vorig jaar een keer meegemaakt toen was een van mijn honden niet lekker en poepte dus op de stoep, ik had geen zakje bij dus op het moment dat ik deze wilde gaan halen kwam er idd. zon viswijs op mij af en maar schelden en tieren....terwijl ik het gewoon wilde opruimen (wat ik ook gedaan heb).

Ik spreek mensen wel aan die hun hond laten poepen op speelveldjes op de stoep en het niet opruimen....maar in de berm of op het gras in op een uitlaat route nee...dat ga ik ook niet opruimen.

7. linda81

linda81 Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik vind het ook vreselijk,ik had ze gister geteld.In 5 meter 7 drollen en groters hoor!!
    Wij hebben zelf ook een hongje beagle maar die doet het altijd keurig in de bosjes en mocht het een keer fout gaan wat niet zo is..Ruim ik het in ieder geval op!!
    ik vind het ook erg vervelend dat andere mensen ons er MISSCHIEN van verdenken.Ik weet ook niet of dat zo is hoor.Nou dat was hem dan...

8. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Hier ook veel overlast. Ik heb een gangetje langs mijn tuin lopen en er word altijd tegen mijn heg aangesch*ten. Ook tegen andere heggen. Helaas weet ik niet wie het doet,de hopen zijn trouwens ook altijd verschillend. Het sch*jtveld is ongeveer 50 meter verder..Zou ik hier de gemeente voor kunnen bellen? Word er zooo moe van! Als ik mijn heg moet gaan snoeien kan dat niet omdat al die takken in de str*nt vallen en ik ze daar niet uit wil vissen!

9. 1983monique

Mar 9, 2009
    24
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster bso
    Zwolle
    Daarom houden wij onze katten binnen..wil niet dat andere mensen last hebben van onze beestjes

Over de hondenpoep, echt zo vies! In onze wijk is er een grote ruzie daarover geweest voor wij er kwamen wonen. Zo erg zelfs dat de gemeente zich ermee heeft moeten bemoeien door klachten. Nu is het zo dat er in onze straat en de 4 omliggende straten alles netjes opgeruimd wordt. Met een enkele uitzondering dan..:x Maar je hebt altijd mensen die zich niks van een ander aantrekken. Hopelijk is je overbuurman niet zo'n type. Ik zou idd een briefje door de bus gooien en als het niet helpt een klacht indienen. Misschien nog andere boze buurtbewoners verzamelen die mee willen helpen?

10. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook een hond en ruimen netjes alles op wat ze achterlaat. Bij de Ikea heb je voor weinig geld hondenpoepzakjes. Hebben we meteen een excuus om daar regelmatig heen te gaan :D

Helaas betalen wij hier 110 euro aan hondenbelasting, maar ze komen wel 1x per week met zo'n hondenpoepzuigding langs. (voor de mensen die het niet opruimen zoals wij ;))

Het gras is een aardig eind weg; ik denk een minuut of 7 lopen en tja....het gebeurd dus meestal op de straat, maar zoals hierboven al staat ruimen wij het altijd netjes op. Al worden we door sommigen wel voor gek verklaard, maar ik vind het ook niet fijn als de hele straat het over onze hond heeft en dat wij haar overal laten poepen.

Share This Page