pfff word er gek van dit warme weer zoiezo voor me zelf ben gewoon duizelig heb het nog nooit gehad maar merk echt dat het door de warmte komt pffff heb al van alles geprobeerd koude douche in ieder geval doe ik goed eten en goed drinken ik zit niet in de zon want dan ga ik echt onder uit hahahah en het is zooo zielig voor de kleintjes die van mij heeft gewoon bultjes van de warmte... en zwangere hoe houden jullie het vol al veel vocht? HEEL veel succes!!! xxx
Ik hou niet zo van deze warmte En ik wordt ook duizelig en voel me anders Van mij mag het best minder Ze adviseren om thuis te blijven in de schaduw Mijn dochter heeft ook last van warmtebultjes En slecht slapen. Niet leuk
nou ik ga ook lekker niet naar het strand ofzo ben bang dat ik dat echt niet hou hahahah en idd voel me heeel raar weet jij hoe dat komt je voelt je je zelf niet meer! hahahah kunnen wij toch lekker zeiken he als het regent vindt de helft van nederland het niet goed en zo warm vind de andere helft het niet goed hahahaha xxx
oke, ben dan wel niet zwanger ..... maar voel me vreselijk moe en opgebrand met dit weer ik denk dat ik vanmiddag een zwembadje ga kopen en dan ga ik daar lekker inliggen
Ik vind een zonnetje op zich wel lekker Maar niet gelijk zo heet!!! Gewoon een graadje of 24 ofzo Heerlijk Maar hier is het gelijk zo benauwd Heb af en toe het gevoel dat ik te weinig heb gegeten Terwijl dat niet zo is
ja nou dat gevoel heb ik dus ook idd heel raar... @kiowa daar hoef je echt niet zwanger voor te zijn hoor!!! succes xxx
Blijf maar een beetje binnen er zou lichte smog zijn vandaag. Ik voel me echt niet geweldig met dit weer, ik zweet me dood. Gelukkig heb ik weinig last van vocht vasthouden.
RIVM verwacht matige smog Uitgegeven: 2 juli 2006 21:36 Laatst gewijzigd: 2 juli 2006 22:04 BILTHOVEN - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) verwacht maandag in heel Nederland matige smog. Mensen kunnen dan beter zware inspanningen vermijden. Smog kan leiden tot kortademigheid, hoofdpijn en irritatie aan de luchtwegen. Dat heeft een woordvoerder van dit RIVM. Ook zaterdag was er al sprake van matige smog. Zondag waren de waarden juist lager. Smog ontstaat door vuile lucht, krachtige zon en hoge temperatuur. Dan wordt er meer ozon gevormd. Matige smog betekent tussen de 180 en 240 microgram ozon per kubieke meter. Wanneer de hoeveelheid tot boven de 240 microgram stijgt, spreekt het RIVM van ernstige smog. Het RIVM weet nog niet zeker of ook dinsdag van matige smog sprake zal zijn; dat hangt af van de weersomstandigheden.
ik vind dit weer ook niet geweldig, ( niet zwanger hou ik ook niet van warm weer ) maar merk wel dat het nu zwaarder is, blijf lekker in de schaduw en doe alleen de nodige huishoudelijke klusjes ( stofzuigen dweilen etcc. ) die je met huisdieren dagelijks wel moet doen. Vocht heb ik gelukkig nog geen last van.
Met smog wordt een periode van tijdelijk zeer verontreinigde lucht aangeduid. Het woord smog is een samentrekking van de Engelse woorden smoke (rook) en fog (mist). Er zijn twee soorten smog: zomer- en wintersmog. Zomersmog bestaat uit vooral ozon, fijn stof en, in mindere mate, stikstofdioxide en zwaveldioxide. In de winter bestaat smog uit een mengsel van hoofdzakelijk fijn stof en zwaveldioxide. Ik heb het ook warrrrmmmmmmm.. Ga zometeen lekker even wat baantjes doen in het zwembad. Dan kom ik tenminste nog een beetje in actie. En daarna weer als een zoutzak in de schaduw zitten. Het vocht in mijn enkels is ondertussen naar m'n voeten en tenen gezakt en ik kan geen fatsoenlijke schoenen meer aan. Alleen m'n badslippers, want die hebben een verstelbare band...
Ik kan ook niet tegen deze warmte. Ben afgelopen week ook nog eens van het noorden naar het zuiden verhuisd. Dus het is hier ook nog eens warmer als dat ik gewend ben. Het is nu kwart voor 10 en het is hier in huis al bijna 30 graden. Wat zal het buiten dan wel niet zijn. Het mag van mij wel weer koeler worden. En snel ook.
Kan ook nooit eens normaal in Nederland :x . Gewoon lekker een paar weekjes tussen de 22 en 25 graden of zo. Nee meteen weer vol 30 graden of meer. Dus ik heb me maar rustig gehouden dit weekend. Veel binnen gebleven maar kan er nu echt niet zo goed meer tegen. En dan te bedenken dat dit weer tot vrijdag aanhoudt pffff daar word ik niet blij van. Ik weet wel, niet zeuren eindelijk goed weer in Nederland maar die tropische tempraturen das niks voor mij. Houd gelukkig (nog) geen vocht vast. Silly
Het is vanaf donderdag alweer 24 graden Het is alleen maandag, dinsdag en woensdag nog warm Woensdag gaat het al regenen, maar is het nog wel warm
kijk 24 graden is wel wa lekkerder pffff idd het is of 10 graden of 30 graden geef mij maar tussen 20 en 25 graden... xxx
Ik ben een zon aanbidder in hart en nieren, kan jaarlijks niet wachten op de warmte en hoe warmer hoe beter wat mij betreft doorgaans... maar nu... ... Tot voor kort hield ik het wel uit, maar de laatste dagen vlucht ik voor de zon, zit alleen onder de parasol en ik word al beroerd als ik zie dat mijn wederhelft wel lekker in het zonnetje zit. Ik had gisteren onder de parasol een klein strookje zon op mijn arm en ik werd al onwel. Ik heb last van hele dikke vochtvoeten... kom eigenlijk pas s' avonds tot leven, en zoals ik al zei... normaal kan je me wakker maken voor een warm zomerzonnetje hoor
Ik kan absoluut niet tegen deze hitte, ik houd gelijk heel veel vocht vast en ik voel me bij alles wat ik doe gammel, ik kan het beste rustig blijven zitten en niet te veel doen. Ik heb ook weinig zin in eten, ik wil alleen maar IJS