Ik ben op zoek naar een sportschool (vooral voor fitness) in Eindhoven waar ook een lekkere sauna, bubbelbad en klein zwembadje bij is. Plus zo'n mooie bar/lunchroom/ relaxruimte. Luxe dus! Op google vind ik van alles, maar het is me niet duidelijk of er dan ook een zwembadje bij is en dat wil ik wel graag. Wie weet een goeie?
Sportiom is daar toch? of was dat nou in een andere plaats...pf...t is in iedergeval in de buurt...dacht ik... *lekker nuttig* :S
Ik weet dat ze bij 'Sport inn' een zwembad hebben een een infrarood sauna. Een echt lounge ruimte weet ik niet.. Deze sportschool zit achter de Boerenbond in woensel (wijk de tempel)(grobbendonkstraat 20)
Bedankt voor jullie reacties. Sportiom is inderdaad te ver weg. Healthcity is ook heel mooi, met sauna en loungeruimte, maar geen zwembadje. In Healthcity Vught hebben ze dat allemaal wel, maar in Eindhoven dus niet helaas....
Volgens mij heb je die niet in eindhoven. Ik sport bij olympia, wel uitgebreide sauna en wellness, maar geen zwembad en bubbelbad.