Wie heeft deze kinder camera ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik wil voor de verjaardag van onze zoon een camera kopen,
    Maar omdat ik in mijn omgeving over de vechten kiddizoom wat negatieve ervaringen hoor( oa slechte kwaliteit van de foto's )
    Heeft iemand ervaring metbdeze camera's ?
    Easypix jellybaby
    Easypix w18 aqua

2. maffedoo

maffedoo Actief lid

6 dec 2011
    301
    0
    16
    ergens
    Geen ervaring, maar verwacht ook van deze camera's geen super kwaliteit

3. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Wij hebben de kiddizoom en die zou ik wel nemen als ik jou was. Ja, met telefoons maak je mooiere foto's, maar deze is wel speciaal voor kinderen, het menu is dus ook heel makkelijk te begrijpen. En er zitten allerlei leuke extra's op zoals spelletjes, allerlei frames en effecten voor je foto's, je kan er muziek mee luisteren.
    Als je de allerbeste foto's wilt, moet je een duurdere camera kopen. Als je leuk speelgoed voor je kind wil, kan je beter de kiddizoom nemen.

4. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Kidizoom is inderdaad erg leuk voor kinderen. Je kunt er ook muziek opzetten. Ook spelletjes zijn leuk voor kinderen. Hij stuitert hier wel eens door de kamer, maar hij blijft het doen. Ben er erg tevreden over hoor. Binnenkort komt er een nieuwe van kidizoom uit, dus wordt de oude waarschijnlijk ook goedkoper.

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Mijn oppaskindje heeft ook de kidizoom en is er helemaal verkocht aan.
    Spelletjes, muziekjes, lekker stevig, filmpjes. Ze wist na een middagje aanklooien precies hoe die werkt.

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier heeft dl de kidizoom echt al jaren en blijft er blij mee

7. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Mijn dochter heeft de Nikon COOLPIX S31. Hij kan tegen vallen, onder water, en is makkelijk te bedienen. en niet geheel onbelangrijk,de foto;s zijn mooi ;)

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Yosyp heeft gisteren de kidizoom gekregen en is er erg blij mee. Hij had na een tijdje al door hoe hij moet filmen en foto's moet maken.

Deel Deze Pagina