Ik wil voor de verjaardag van onze zoon een camera kopen, Maar omdat ik in mijn omgeving over de vechten kiddizoom wat negatieve ervaringen hoor( oa slechte kwaliteit van de foto's ) Heeft iemand ervaring metbdeze camera's ? Easypix jellybaby Easypix w18 aqua
Wij hebben de kiddizoom en die zou ik wel nemen als ik jou was. Ja, met telefoons maak je mooiere foto's, maar deze is wel speciaal voor kinderen, het menu is dus ook heel makkelijk te begrijpen. En er zitten allerlei leuke extra's op zoals spelletjes, allerlei frames en effecten voor je foto's, je kan er muziek mee luisteren. Als je de allerbeste foto's wilt, moet je een duurdere camera kopen. Als je leuk speelgoed voor je kind wil, kan je beter de kiddizoom nemen.
Kidizoom is inderdaad erg leuk voor kinderen. Je kunt er ook muziek opzetten. Ook spelletjes zijn leuk voor kinderen. Hij stuitert hier wel eens door de kamer, maar hij blijft het doen. Ben er erg tevreden over hoor. Binnenkort komt er een nieuwe van kidizoom uit, dus wordt de oude waarschijnlijk ook goedkoper.
Mijn oppaskindje heeft ook de kidizoom en is er helemaal verkocht aan. Spelletjes, muziekjes, lekker stevig, filmpjes. Ze wist na een middagje aanklooien precies hoe die werkt.
Mijn dochter heeft de Nikon COOLPIX S31. Hij kan tegen vallen, onder water, en is makkelijk te bedienen. en niet geheel onbelangrijk,de foto;s zijn mooi
Yosyp heeft gisteren de kidizoom gekregen en is er erg blij mee. Hij had na een tijdje al door hoe hij moet filmen en foto's moet maken.