Hondenkind nu onder het mes

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirre, 4 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Geef hem constant kroellies :p
    Hij ligt aan m'n voeten te dommelen, werd tijd, al heel de dag druk geweest!
    Pubers... Hij mag ermee stoppen, is al bijna 8 maand!
    Volgende week ook onder het mes, pingpongballen kortwieken :oops:
    Dan kalmeert hij zegt de dierenarts en gaat hij niet beginnen met aan elke paal te snuffelen en markeren.
    Zullen zien...

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ach dan is het mannetje...een beetje mannetje af :(
    Wij hebben Elvis niet laten helpen, maar hebben er ook eigenlijk geen last van. Hij is niet dominant en het ruiken en vrouwtjes nazitten doet ie ook niet (misschien homo ;) )
    Maar nee alle gekheid op een stokje er is al vaker gevr of ze Elvis mogen "lenen" om papa te worden door fokkers.
    (Ik ben ook een beetje aktief in het stafford-forum wereldje)
    We willen misschien met de tijd wel een pup van onze Elvis erbij ..dus we laten hem nog niet helpen.

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ach god wat zielig zeg!Snap die dierenarts ook niet echt hoor.Je wilt toch niet dat je schat pijn heeft.Ze hebben idd er hoge pijn grens maar de dierenarts heeft het tegen ons nog nooit zo gezegd.Onze vorige staff is ook heel wat keertjes onder het mes geweest maar zo is het ons nog nooit veteld.Hoop dat hij weer gauw opknapt!
    Liefs,Claudia

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Wat hebben alle honden toch de laatste tijd, wat een kneusjes hier allemaal.
    Ik hoop dat die van ons het even laat!
    Hij sprong net trouwens ergens over een hegje en zakte weer helmaal door z'n poten, maar hij zei niks gelukkig.

@ platliggertje, die van jullie lijkt wel een beetje op onze hond.
    Die van ons is een kruising het is een rot-herder zeg maar ;)

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    De mijne zou een zuivere American Stafford zijn, maar heb toch m'n twijfels, of komt dat omdat z'n oren niet zijn geknipt?
    Hij weegt bijna 35 kg en is pas 8 maand sinds eergisteren, dus is echt wel veel...
    En hij is enorm groot ook.
    Toch waren papa en mama zuiver zo te zien, miss dat er één van de ouders een kruising was en je dat niet kon zien?
    ik weet het niet, maar het is niet van tel.
    Ik heb hem niet gekozen voor z'n ras, maar omdat hij zo'n enorme poeperd is, zo lief en zo gekjes.

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Of het een zuivere Amerikaanse is....durf ik niet te zeggen.
    Maar wat maakt het uit!? Het is een mooie hond om te zien en je zegt dat het een super , lief gekkie is! Dat is wat telt! ;)

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi heel veel sterkte ik heb zelf ook een schat van een hond ook net ons kindje moet er niet aan denken dat er wat met haar gebeurd. laat even weten hoe het is afgelopen. veel sterkte!

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hey mirre ik lees het ook nu pas sorry!
    ahh die foto met zijn pleister op zijn buik...snik

hoe gaat ie nu..?

met mijn labra`joy` gaat naar mijn zin nog steeds niet lekker. zij heeft helemaal geen verband gekregen.
    en vanmorgen lag alles onder``wondvocht?``
    denk ik...

eet elvis al? joy nog niet.. wel wat maar niet zoveel.
    pff zijn net kindjes he..
    arme stakkertjes!

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Geeft niet hoor...je hebt zelf ook genoeg ah hoofdje met je hondenkind.
    Beetje hetzelfde verhaal het jouwe als het onze...ook geen pijnstiller gehad :evil: Vreselijk toch. Zat jullie Joy ook steeds te beven?
    Ik zou als ik jou was de wond toch ff afdekken met steriel verband en tape hoor. Elvis is zondag geopereerd en op het papier stond dat 7 feb (gisteren) het verband eraf mocht, maar ik riskeer geen infectie gevaar!
    Hebben jullie ook antibiotica? En welke pijnstiller?....Metacam?

Elvis eet wel, maar mag alleen kip (filet) en rijst gekookt, maar hij vind het lekker gelukkig en eet goed.

Ik zou als het met je Joy niet zo best gaat nog ff contact opnemen met de dierenarts hoor!

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Peeetje,
    Ik voel m'n hond altijd perfect aan...het is een soort van (honden)moeder instinct :oops: ....(sommige zullen denken doe normaal het is een hond, maar het is echt waar!)
    Misschien moet ik HONDENFLUISTERAAR WORDEN..hahahaha
    Paarden en konijnen fluisteraars zijn er al, maar deze nog niet! ;)
    Nee zonder dollen ik vind dat je zelf moet doen waar je je prettig bij voelt!
    Wij zijn van de week (woensdag)nog ff terug gegaan naar de DA om te checken ivm de pijn etc.
    Oke het kost "weer" geld, maar ja het is niet anders....al met al zijn we er toch al een stuk lichter door geworden, maar hij is het dubbel en dwars waard!

Wel gaan we een hondenverzekering afsluiten zodre hij hersteld is, want als we nog een keer zoiets in 1 jaar hebben..pfff...(nu waren we 600 euro kwijt...., maar we zijn er nog niet, want volgende wk moeten de hechtingen er nog uit)

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    toch na mijn laatste post gebeld he
    het voelde gewoon niet fijn,idd alsof ze fluisterde naar me hihi(samenwerken? ;) )

ze heeft een opwekmiddel gekregen om weer eetlust te krijgen.
    en een pijnstiller weer.
    en ze hebben een stukje opgemaakt zodat het wondvocht er beter uit kan.
    Maar ze vonden het mooi eruit zien maar begrepen mij wel.

al die meiden daar kwamen ook naar de wachtkamer want ze zijn helemaal gek op haar daar.
    die vonden haar ook veel te rustig.

over de prijzen pff al die tijd verzekerd geweest(4jr)
    maar dacht omdat ze nooit wat heeft en wou bezuinigen in de maandkosten. hem af te sluiten op 31-12-2006.

en nou gebeurt er dit pff had jij mij dit niet kunnen fluisteren hahaha

de eerste dag= 44,-
    de tweede dag=648,-(operatie+enz.)
    de derde dag =43,
    en nu 4de dag=62,-

ik betaalde voor mijn verzekering 35 euro in de maand(proteq)
    wat was goedkoper hahaha pff
    maar ja de hondenkindjes zijn belangrijker!

waar woon je? mag ik bij jou eten einde van de maand ;) ? hihii
    en ik zei nog schat laten we lekker babydingen kopen want we hebben ruim over deze maand NOT!

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Gelukkig dat je toch nog ff ben geweest naar de DA...je voelt je (en Joy ook) nu vast fijner! En daar kan geen geld tegenop toch.
    Jeetje dat is wat....Tja die Proteq verzekering hebben we nu liggen om evt in te gaan vullen/aan te vragen en het is idd een hoop geld op jaarbasis, maar ja je hoeft maar een aantal keer zo'n "grapje" als dit te hebben en je bent totalloss :p We gaan er toch maar eens overdenken.

Hahaha wij wonen in Zwijndrecht dus das lekker dichtbij Rdam ..je mag gerust komen eten hoor! ;)

Gelukkig gaat het met Elvis momenteel iets de beterde kant op (juich niet te vroeg), maar net na het uitlaten maakte hij weer z'n oude , vertrouwde uitschut-spongetje wat ie altijd doet als ie een plas of poep heeft gedaan..hihi.
    Hij slaapt wel veel .., maar dat is goed dan kan het allemaal goed genezen.

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    gelukkig maar zeg.. nee joy maakt haar vreugde dansje nog niet.. darmen in de knel denk ik maar ja die hebben ze denk ik ook helemaal opzij gegooit.
    die verzekering..tja ga hem toch maar weer nemen.. pff
    hey maar hechtingen eruit halen kost niks..die hoort bij de operatie zeiden ze geloof ik
    athans hoop ik hahahaha

15. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    p.s wat eet je vandaag? hahaha geintje
    wel vlakbij!

foto van joy net gemaakt,ziet er al beter uit!

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ach ze kijkt zoals Elvis zondag , maandag en dinsdag keek :(
    Arme Joy-tje!

Nou als dat zo is...hechtingen for free...dan hebben we ook een keertje een meevallertje ;) :p hahaha

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik hoop het wel dat het gratis, anders kan je 3 bordjes erbij zetten hahaha
    ze kijkt zielig he..
    maar ze gaat ook door krijgen hoe ze zielig kan kijken hoor die stiekumert.

d`r prik heeft goed geholpen, want ze heeft gegeten nu!

hihi op zwforum een zieke honden forum...
    sorry andere mensjes.. maar hondjes zijn ook kindjes tog?

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ach sommige mensen zullen er een bepaalde mening over hebben, maar voor mij (en jou) zijn het net kinderen!
    Ik schaam me er ook niet voor hoor! ;)

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Update
    Afgelopen nacht om 4.00 uur "weer" de dieren arts-kliniek moeten bellen, want Elvis spuugde een beetje bloed.
    In bed had ie al een half uur daarvoor gekotst en ik hoopte dat het hem op zou luchten, maar daarna ging het over in geel (gal) en bloed erbij.
    Ik bellen....(vergeten in paniek Alarm uit te zetten, dus iedereen wakker)
    ....we konden gelijk komen.
    Geen koorts, buik kon ze ook niet aan opmerken dat er bijv een inwendige bloeding ect zou zijn....
    Ze "denken" dat iets met het maag/darm gebeuren een reactie geeft door de medicijnen/pijnstillers (metacam)
    3 injectie's gekregen> een opiumpaat! (voor de pijn) eentje tegen maagzuur en eentje tegen braken.
    5 uur lagen we weer in bed en heeft ie een paar uurtjes liggen slapen, maar nu is ie alweer van slag. Ging ineens piepen/janken in bed dus ik hem tillen (2 verdiepingen bijna 22 kilo) en snel naar buiten want dacht aan buikkramp/poepen.
    Lopen kon en wilde hij niet en nu heb ik hem weer op de bank neergelegd.
    Ze buik lijkt wel oorlog..wat een herrie :cry:
    Hij lijkt toch nog wel enigzins verdoofd te zijn, want zakt steeds weer in slaap weg en kreunt dan een beetje.
    Straks uurtje of 11 weer de dierenarts bellen, want vanmiddag moeten we weer terugkomen om te kijken hoe hij nu is en om medicatie/pijnstilling te bespreken.

Wat een drama :cry: :cry: :cry: :cry:

Mirre

20. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje mirre het zit niet mee he!

Heel veel sterkte ermee!

Deel Deze Pagina