wij wensen je ook heel veel sterkte toe en leven met je mee als twee hondengekken. we hebben het zelf ook zoiets meegemaakt met onze rottweiler en hij had darm infaginatie (dunne,dikke darm zijn ingekort en blinde darm is verwijderd) Ze dachten eerst ook iets van een ballentje omdat dit haast nooit bij honden ouder dan 1 (hij was 1,5 jaar) voorkomt ook hij heeft een hogepijn grens en dan is het zo erg als je ze zoveel pijn ziet lijden.Krijg jou hond nu nog speciale voeding? onze hond heeft ruim een maand op speciale voeding gestaan wij noemde het astronautenvoeding omdat het net sap was. en in welke kliniek is jou hond geholpen? wij komen uit dordt moet wel zeggen dat onze hond er nu nog vaak last heeft van zijn darmen en hij is zeer iel voor een rottweilerreu. maar nogmaals veel stekte want het is niets als je hondenkindje zo'n pijn heeft. en dat ie snel weer de ouwe mag zijn.
@Mirre, gelukkig maar zeg! Dat is fijn om te horen! Moest de hele tijd aan je denken. Hopelijk gaat het nu alleen maar steeds beter! Hou je ons op de hoogte?
Fijn dat jullie Elvis vannacht bij jullie hebben gehad Mirre! Het doet me goed om te lezen dat ie zienderogen opknapt nu. Laat die goede ontwikkeling zich maar voortzetten! Veel succes vandaag met jullie lieverd.
Wat goed zeg dat het weer beter met Elvis gaat!Laten we maar hopen dat het ergste nu voorbij is en dat het vanaf nu alleen nog maar de goede kant uitgaat! Liefs,Claudia
lykel Dank je voor je berichtje! Elvis heeft na de operatie (vandaag 1 week geleden) t/m vrijdagavond rijst met kipfilet mogen eten en dat ging best dachten we. Wat we nu moeten gaan geven weet ik nog niet, want we horen dat denk ik wel als we straks opbellen. Neem aan dat hij vandaag wel weer iets te eten moet krijgen want anders wordt ie heel slapjes. Wij zitten gewoon bij de DA hier in Zwijndrecht, maar deze hoort bij Ridderkerk. In Ridderkerk zitten dan ook alle dierenartsen om en om in het weekend en zijn ze dus ook altijd bereikbaar voor spoed etc. We hebben ze allemaal als zeer betrokken , lief en kundig ervaren. Vooral Dhr de Rooy (oudere man die normaal veel in dierenartspraktijk in IJsselmonde werkzaam is) Hij heeft de operatie gedaan en hoe gek misschien ook....gevoelsmatig hebben wij een beter gevoel bij een iets oudere/ervaren DA , dan een jonge.
Het doet ons ook zeer goed dat het beter lijkt te gaan met Elvis. Ik durf nog niet te vroeg te juichen, maar als ie morgen nog ietsje beter is spring ik helemaal een gat in de lucht! Voor nu voelde ik me gisterenavond zielsgelukkig (daar kan niks tegenop!) toen ik hem weer zag in kon kroelen in de dierenkliniek
weer naar de dierenkliniek geweest. Elvis moest nog een injectie hebben en we hebben goede hoop dat het voor nu de laatste keer was! Het gaat echt een stuk beter met hem. Als hij vanmiddag niet gaat kotsen hoeven we niet meer terug te komen vandaag, indien wel ..dan moet ie nog een injectie hebben. Als het goed gaat mogen we hem vanavond zelf een pilletje geven. Mirre heeft nu eindelijk een beetje rust en doet dan ook heel rustig aan vanmiddag.
He Platliggertje! Het lijkt eindelijk beter te gaan met Elvis! Afgelopen nacht heeft ie (net als wij) geslapen en hij is niet triest meer. Eet netjes z'n kippie met rijst en 3x per dag medicijnen en....... heeft vandaag 2x! een bruin poepie gedaan YES! (was de hele week geel) Hij moet nog verder herstellen, maar ik ben blij dat het beter met hem gaat. Wel heeft ie hele rauwe ballen...ach gossie. Hij heeft de hele week op z'n kont gezeten omdat ie niet kon liggen door de pijn (en de nietjes in z'n buik, maar deze zijn er sinds zat.avond uitgehaald) Ik smeer z'n balletjes maar met vaseline in, want anders krijgen we daar weer ellende mee. Zo blijf je bezig he! Liefs Mirre
Nu aan z'n ballen, de stakkerd Maar het lijkt idd beter te gaan, ik duim dat het zo blijft verdergaan!
He Mirre, Dat gaat echt de goede kant op zo te lezen!Als je alleen zijn balletjes met vaseline moet insmeren en de rest gaat weer toppie dan moet je dat maar ff doen Gelukkig maar dat Elvis weer aan de beterende hand is het is zo rot als je hondenkind ziek is,ze kunnen niet praten das de ellende!Bij onze Diego zijn zijn oortjes gaan staan het lijkt nu net Mickey Mouse Liefs,Claudia
HoiYentl Diego's oortjes staan met behulp van plakken? Vrienden van ons hebben van hun sbt pup de oortjes geplakt en nu staan ze al veel mooier rechtop.
Nee ze zijn uit zichzelf gaan staan.Ze staan ook mooi,alleen omdat zijn koppie nog moet groeien lijkt het wel of hij enorme oren heeft Vrijdag moet ie voor zijn laatste enting en dan laten we de dierenarts even naar zijn oortjes kijken of het goed gaat. Liefs,Claudia