Kennen jullie die reclame van de staatsloterij? Over je ogen openen en durven te dromen. Het begint met een jongen die bij een poppenhuis een dikke speelgoedauto wegzet en dan zie je een: *handdoekje boven een kom hangen wat een zeilboot moet voorstellen *een wastafel vol met water en een vijl erboven wat een zwembad is *een stel lampen in de tuin en een rekje wat een grote Jeep moet voorstellen *2 bulten in het dekbed wat besneeuwde bergen moet voorstellen * er is er nog een wat een I-pod voor moet stellen Die zijn ons dus wel allemaal duidelijk maarrrrrrr...... En dan zit er nog een tussen die mijn man en ik niet snappen en dat is erg frustrerend.......... Een bord met pizza met daarop allemaal schijfjes tomaat en links boven het bord een glas melk. Wie oh wie weet wat we daar in moeten zien?
hahaha ik loop ook al dagen te zeuren tegen m'n vriend dat ik em niet snap... Maar bedankt Kiki! Kan ik weer gewoon op de automatische piloot reclames kijken
Hier is inderdaad al een topic van geweest. Wat stelt eigenlijk heel in het begin die plas water voor met die halve sinaasappel erin? Nog voordat je het huis binnengaat en dat poppenhuis ziet? Kon ik in het andere topic zo snel even niet ontdekken.
Dat eerste is volgens mij een ondergaande zon. Kan ergens bij een exotisch oord zijn maar ook gewoon aan de noordzee hoor Groetjes Anita
ow dat topic heb ik gemist dan. Aha een ring met een diamant. Die vind ik dan niet zo lijken in vergelijking met de anderen.
En wat is dan die i-pod waar Inky het over heeft.....? Hier staat trouwens dat vorige topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... atsloterij En hier kun je de reclame bekijken: http://www.staatsloterij.nl/actiesenfun ... /index.jsp XXAnna
Leuke reclame zeg! bedankt voor de link trouwens, kon ik ze ook even bekijken, aangezien ze hier niet op de televisie zijn...Vliegtuig met de knijpertjes ook leuk gedaan....
haha wel grappig hoe hier ieder maand (als de recalmes meer uitgezonden worden) weer topics over geopend worden.
Hihi.... wij zitten ook al steeds te gokken! Grappig dat er dus meer mensen zijn die dat niet weten. Ik zelf denk een hoogstaande zon of zoiets? Mona