Hoi! Over een tijdje gaat mijn beste vriendin trouwen en ik wil haar/ hun een leuk, lief, mooi, orgineel cadeau geven. Dus, (getrouwde) meiden wat vinden/ vonden jullie nou een leuk cadeau om te ontvangen? Budget € 150,-. Het mag ook een klein cadeautje zijn, dan kan ik altijd nog een envelop erbij geven. Ik hoop leuke ideeën op te doen
Ik heb bij ons huwelijk een vriendinnenshoot cadeau gekregen van mijn vriendin. Vond het echt een onwijs leuk cadeau. En van een andere vriendin een armbandje met het infinity teken, dit is mij ook heel waardevol.
Ik heb ooit een vriendin een "bonnenboekje cadeau gedaan. Nummers 1 tm 10. Voor haar stond er niks bij maar ze mocht alle nummers 1x i zetten en het was dan een verassing wat het wat... ze mocht me wel zeggen waar ze ongeveer behoefte aan had, bijv thuis, samen met man, met mij enz.. Ik had onder andere: Thuisbezorgd diner voor 2 Avond sauna om even tussenuit te zijn Goed boek High tea met mij of met man Kopje thee met appeltaart Verassing cadeau (was een foto van bruiloft op flexiglas) Pfff verder weet ik het even niet meer, bijna 8 jaar geleden