Ik las een vreselijk bericht net op de internetsite www.ad.nl Over honden waar hondengevechten mee worden gehouden en die daarna de schedel ingeslagen worden en vervolgens gedumpt ergens. De tranen blijven stromen! Nu ben ik emotioneel momenteel niet zo stabiel, maar dit gaat me zo aan het hart. Als ik het aan zou kunnen zou ik zo vechten tegen dierenleed, want die verdiend geen dier! Beesten zijn de daders! Ik hoop echt zo dat de politiek nu eens echt dit soort dingen veel harder gaat aanpakken en er moeite voor gaat doen, want in wat voor wereld leven we nu eigenlijk!? Ik moest het echt even kwijt. Liefs Mirre
Ik heb het net gelezen mirre ! Wat een achterlijke debielen heb je toch waarom? Toevallig was ik een paar weken terug bij het huis van mijn ouders en liet ik de hond even voor ze uit. Kom ik terug met hem zie ik uit mijn ooghoek een pittbull aan komen rennen. Die gasten waar de hond van was stonden erbij te lachen van die gastjes die het stoer vinden dat hun hond agresief is tegen andere honden, en gewoon lekker los laten lopen. Een hond is van nature niet agresief die worden zo gemaakt. Ik zag het al toen ik naar buiten liep toen waren ze al bezig met een stok en die hond eraan laten hangen.en maar roepen VAST VAST. Ik kon nog net op tijd spike optillen bij zijn nekvel . Ik vind het NIET normaal om de honden op deze wijze af te slachten omdat ze niets meer aan hun hebben. Die honden gevechten vind ik nog triester. Ik ben door de hormonen ook al iets emotioneler dan normaal maar dit maakt me erg boos zeker als je de reactie leest van de politie in dit artikel.
Jet, Precies! Volgens mij kan de politie echt wel meer doen dan wat ze tot nu toe doen. Dit kan en mag toch niet zo doorgaan! Ieder dier wat zo behandeld wordt ...is er eentje teveel! R.I.P. arme dieren die zo geleden hebben. Mirre
Wat verschrikkelijk zeg, krijg hier echt tranen in me ogen van. Zo hoor je niet met honden om te gaan. Met geen enkel dier trouwens!
hier word ik gewoon niet goed van walgelijk en wat moeten die honden wel niet hebben doorgemaakt zo zielig het zelfde moeten ze met die mensen doen ik hoop dat ze dit serieus nemen en dat ze daar wat aan gaan doen, want dit is gewoon niet normaal.