hier krijg ik nu echt iets van. in augustus is Elyesa op zijn lipje gegaan zijn onderste tand was door het vliesje van de bovenlip en het tandvlees gegaan, helemaal door. het stopte met bloeden maar diezelfde nacht werd ik wakker met een bed volledig onder bloed, het was terug beginnenbloeden. wij natuurlijkzonder nadenken naar spoed geweest daar in maaseik(grr). toen we aankwamen moesten ze de dokter gaan wakker maken dokter eindelijk beneden heeft die even Elyesa zijn lipje omhoog getrokken e zei och niets aan de hand laat maar zo het zal wel stoppen, wij natuurlijkk van heu maar ok het is een dokter dus daar vertrouw je wel een beetje op. maar de volgende dag zag het er nog erger uit en wij dan maar naar genk bij ons en die zeiden dat het maar snel genaaid moest worden. nu valt er vandaag maanden later de rekening van maaseik in de bus 175! en ze hebben niet eens tegoei gekeken ze hebben niks gedaan ! hier krijg ik het nu echt van. sorry moet het even kwijt
Klacht indienen! Want dat zal toch in Belgie wel kunnen? Jullie arts heeft zijn werk gewoon niet goed gedaan!
Ben je daar niet voor verzekerd dan? Weet niet hoe dat in Belgie is geregeld.... Anders inderdaad mooi lullig..artsen soms ... grrr
tuurlijk zijn wij daar in belgie voor verzekerd, ik had wel b-verwacht dat het wat duurder ging zijn omdat het 23u was en dan een meerkost word aangerekend maar ik had op een maximum van 50 gerekend maar zoveel? nee dat had ik echt niet verwacht. en een klacht indienen ga ik zeker doen want zo heeft hij ze te snel verdiend hoor.
Om op jou "tuurlijk" terug te komen...ooit hadden wij ook een particuliere verzekering en dan kan je dit soort dingen dus ook voor eigen rekenin krijgen. Zo bedoelde ik dat. Net als met een eigen risico. Ben blij dat je het niet zelf hoeft te betalen! Elmo
we moeten het wel zelf betalen w ekrijgen maar een deel terug van het ziekenfonds. ookal moeten we het niet zelf betalen ik vind toch dat hij ze veel te snel verdient heeft zo wil ik ook wel voor dokter gaan hoor.