Wij hebben 4 honden en hun namen kloppen bij hun karakters nl Xera (teefje) Pittige dame, zeer waaks en de baas in huis Blade (reu) Net als de naam intimiderend (althans doet alsof Knuffelbeer in vermomming) Minou (teefje) schatting ding, soms beetje adhd Rocky (reu) kleine ondeugd, loopt met een houding van "dat fix ik wel ff" Misschien idee om alvast wat favo namen te verzamelen en pas wanneer je je pup hebt de definitieve naam te kiezen wat bij het beestje past
mijn hond heet Yindy....zo heet een jong olifantje in artis, vond dat zoon leuke naam ook als meisjesnaam, maar aangezien ik geen maatje 36 heb en evt mijn kids ook niet vond ik yindy de goden verzoeken...dus altijd bewaard voor een teefje en nu heet ze dus zo... moet zeggen dat ik er erg veel leuke reacties op krijg...
esprit vind ik ook n leuke naam.. onze hond heet dus senna en is n bernersennen. nu zit ik dus op de bernersennen hyves en denk 80 procent heet senna hahha
Hihi, ik vind Esprit ook leuk, maar Maarman niet... Ik zag vanmiddag Jazy (djeezie?). Noem ik dr voor dr stamboom gewoon "El Mundo" of zo... haha
wij hebben een Kiara (kruising Cavalier King Charles met Amerikaanse cocker) en een Trixie (kruising keeshond met mini-maltezer) voor honden namen die beginnen met E, vind ik Esprit ook wel een leuke !
Namen met een R erin doen het ook goed bij honden, omdat je dat krachtig uit kunt spreken. Kira Tara Yara
Mijn schotse collie heet geen Senna maar Sienna, dat vonden wij een leuke naam, nog steeds. En de zwarte herder van mijn oom heette Darka. Ook een mooie naam Radna, dat was een rottweiler, echt een schatje.
Wij hebben een Sumo hier (old english buldogg), omdat ze een sumoworstelaarslijf heeft. Ze luistert er alleen maar naar als het haar uitkomt. Weinig dus