Ervaringen met spel Disney Infinity

Discussie in 'De lounge' gestart door yeps, 1 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Mijn dochters (5 en 7) hebben op koningsdag flink verkocht en mogen nu van dat geld een spel voor de Xbox kopen.

Mijn oudste had t eerst over Skylanders, maar...omdat ze dit al regelmatig speelt bij een vriendje en omdat het mij redelijk gewelddadig lijkt , leek mij Disney Infinity ook wel erg leuk.

Ik heb al veel topcis gelezen maar kom er niet helemaal uit...

Volgens mij moet je een starterpakket kopen en kan je dan alleen maar in een wereld spelen die je zelf moet maken. Klopt dit?
    Daarna koop je er uitbreidingen bij voor een andere wereld.

Ik heb t idee dat we t beste t nieuwste pakket kunnen kopen (2.0) al lijkt me de eerste wat meer gericht op meisjes

Ik vroeg me af of degenen die ervaring hebben met t spel hier enthousiast over zijn. Moet iik nog met dingen rekening houden? Of kan er bv toch beter Skylanders worden aangeschaft?

Alvast bedankt voor de reacties

2. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Waaromeen xbox op die leeftijd en geen wii of psp? Voor de xbox heb je niet zoveel spellen voor die leeftijd.Voor de wii en psp wel.

3. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Waarschijnlijk hebben ze al een Xbox 😂

4. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    o ja sorry las het verkeerd. Las dat ze een xbox mochten kopen.

5. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    xbox hebben we idd al. wii heeft inderdaad meer maar ze zijn hier gek van de spellen van kinect

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij hebben disney infinity 2.0. Hier is het een groot succes en het spel is helemaal niet gewelddadig. Mijn zoon is 6 jaar en is voornamelijk bezig met rennen door de verschillende werelden.

We hebben ook de eerste versie en die is ook leuk maar die poppetjes kun je niet voor 2.0 gebruiken en andersom wel.

7. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie!
    is t voor hem niet lastig een eigen wereld te moeten bouwen bij 2.0? Of zit er bij die basis set ook n al bespeelbare wereld?
    vindt hij 1.0 of 2.0 leuker? 1.0 lijkt me dan weer leuk omdat er meer poppetjes zijn die meisjes aanspreken. .

8. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Nog iemand ervaringen of tips??

9. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.867
    113
    Bouwen en spelen is niet lastig. Onze jongste van 4 jaar doet dit ook.
    Ik zou zeker voor de 2.0 versie gaan. Je kunt dan altijd nog de poppetjes en discs van de eerdere versie daarbij doen.
    Het is trouwens niet helemaal zonder vechten hoor. Je kunt missies doen en daarbij moet je vaak wel vijanden verslaan.
    Skylanders ziet er wel veel mooier uit, kleurrijker en avontuurlijker.
    Hier spelen ze het beide graag.

10. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Zijn neefje heeft Skylanders dus dat spelen ze daar en bij ons Disney infinity.

Hij vind allebei leuk en bouwt ook wel werelden maar gewoon zoals hij dat mooi vind om te doen. Mijn zoon gaat juist voor het achtervolgen, racen, schieten en rennen. Hij vind de meisjes figuren juist niet zo leuk.

Er zitten 3 figuren bij en daarmee kun je gelijk spelen, je zit dan al in een wereld, je kunt dan alles uitbouwen maar als je dat niet doet kun je ook gewoon spelen.

11. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook Infinity. Hebben beide versies, maar Finn speelt meestal 2.0. En dan gewoon rondlopen in de "toybox". Hij gebruikt hierbij ook wel de poppetjes van 1.0. en dit kan gewoon.
    Bij 2.0. zitten ook wel aantal "meisjes" figuren..

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wij hebben alle delen van skylander en bijde delen van de Disney infinity.
    Skylanders is makkelijker dan Disney infinity. Ook leuker namens mijn kinderen. We hebben zowel de Xbox als de PlayStation 3 als de Wii. De Wii is nu ze 5 en 7 zijn niet meer interessant. Daarvoor hun favoriet.

De opdrachten bij skylander zijn duidelijk en ook met alleen het starterspack kom je heel ver. Alle popjes kunnen in alle werelden.
    Disney infinity en onduidelijk, weinig opdrachten en meer vrij spelen. Hebben ondertussen 2 uitbreidingen Inc wereld moeten kopen omdat ze niet verder kwamen. Je hebt een Disney versie en een super helden versie van de nieuwe 2.0. Zelfde game maar andere popjes erbij waardoor je in een andere wereld komt. Erg verwarrend is dat sommige popjes niet in alle werelden kunnen. Wrm niet moet ik nog uitzoeken.

Bijde hebben regelmatig aanbiedingen 2 halen 1 betalen. Let daar goed op. Is allemaal vrij prijzig spul

Deel Deze Pagina