Oke het is nog een beetje vroeg. Maar ons lijstje is al gemaakt! Wij gaan speuren naar: Boekjes voor zoon Dvd'tjes Wat extra speelkleding voor zoon Speelgoed van toet toet Tuindecoratie Misschien nog wat leuks voor decoratie in huis als kandelaars bijv. Wat is jullie lijstje?
Vind het normaal wel leuk om te snuffelen naar boekjes en speelgoed, maar de koning komt hier in de stad dit jaar dus denk dat ik maar thuis blijf.
Dat is ook een leuk idee, die hebben we ook nog niet. Maar die zullen we snel weg zijn denk ik. Ik zet hem erbij op mijn lijstje, dankje
Wat niet Kleding voor de kinderen, sjaals voor mijzelf, kleurboeken of stickerboeken, (voor)leesboeken, allerhande speelgoed...
Heerlijk dat jaarlijkse snuffelen op de markt naar verschillende dingetjes. We maken nooit lijstjes, we wandelen lekker rustig rond en als we iets leuks zien/vinden dan nemen we het mee. Hopelijk is het mooi weer!
Geen idee als k wat leuks tegen kom koop ik het Geen duidelijk doek ofzo Maar kleding voor zl&baby, speelgoed zl,toet toet speelgoed, buiten speelgoed.. dat is altijd goed. Dl mag ook altijd wat halen als ze wat leuks ziet.
Ik kijk wel wat ik tegenkom voor een leuk prijsje, maar hoop wel wat leuk speelgoed te kunnen scoren voor onze kleine meid!
Ik heb er trouwens ook echt zin in, hopen op mooi weer. Vind het toch wel de gezelligste feestdag van het jaar, iedereen op straat, lekker gemoedelijk....als het maar droog is
ben dan wel benieuwd wat jouw handel is mijn dochtertjes willen dit jaar voor t eerst zelf op de rommelmarkt staan om dingen te verkopen. .. Ben benieuwd. .. Ze zijn al avonden kralen-armbandjes aan het rijgen die ze voor 0,50 willen verkopen. Hoop voor ze dat dat n klein beetje loopt. .. Ze doen zo hun best
Poppenspulletjes. In de winkel vind ik dat erg duur en erg roze. Op koningsdag is het beter betaalbaar en ook vaak meerdere kleuren. Verder verkleedspullen en verder zo min mogelijk, mijn huis puilt al uit
Ik laat me graag verrassen. Lijstjes waren voor mij in het verleden nooit zo'n succes, dus heb ik nu heel globale wensen: boekjes, speelgoed en eventueel wat kleding voor de jongens.
bij ons in het dorp is er ook een kinder rommel markt., wij gaan eerst een vuilniszak vol met knuffels en baby speelgoed proberen te verkopen, daarna mogen beide kids zelf wat uitzoeken. dochter zal wel met een pop ofzo thuiskomen, en zoontje wil dolgraag een skatebord. en ik wil ook wel wat leuke voorleesboekjes erbij.