Komt door de hormonen.. alles is dan even van slag Dan weten ze even niet meer hoe ze het moeten ophouden..
Inderdaad, dat ze in huis plassen heb ik ook wel ooit gehoord.. maar poepen heb ik ook nog niet gehoord
das wel raar. Zelf heb ik 2 honden dan zou ik ze, omdat ik zwanger ben, weg moeten doen. Beetje belachelijk sorry
nou met honden is er niks aan de hand hoor.. heb ook 2 schatjes hier naast me op de bank zitten Katten trouwens ook niet, alleen de bak niet verschonen that's it
nee natuurlijk is het niet gezond, maar schadelijk voor je zwangerschap is een evt. wormeninfectie niet.
Ook dat kan dan gewoon hoor.. Zijn dan echt van slag door de hormonen.. Zijn dan de dingen die ze geleerd hebben even kwijt zeg maar..
Het zou inderdaad met de eerste loopsheid te maken kunnen hebben, ff in de gaten houden dus. Gisternacht heeft ze voor het laatst in huis gepoept, ik ben toen even met haar en stukje gaan wandelen en mijn vriend heeft het schoongemaakt. Ik word ook niet boos op haar, want ze is echt al vanaf de 12e week zindelijk, en nooit meer wat in huis gedaan, tot een paar dagen terug dan. Dus ik denk dat ze er echt niks aan kan doen. Maar dan ff offtopic, t is echt zooooooo'n lieffie verder
Het kan inderdaad van alles zijn van de dingen die hiervoor allemaal al zijn beschreven. Loopsheid, veranderingen, puberteit, voedsel en ja ook jou zwangersschap.. Het kan allemaal. Hou de hond voorlopig goed in de gaten maakt ze aanstalten om te gaan zitten onmiddelijk mee naar buiten nemen en als je niet thuis bent of gaat slapen hond eventueel in de bench, meestal (althans hier werkt dat dus wel) wil de hond zijn eigen nest niet bevuilen En ik las net ook dat de eerste poepluier naar de hond moet? Nou dat heb ik nog nooooooit gedaan, ik heb ze er wel vanaf het begin bij betrokken en als er visite kwam dan vroeg ik ze ook altijd om ook de honden aandacht te schenken met behulp van mijn man erbij de honden om de beurt zachtjes laten ruiken en kijken bij de baby en daarbij was de gouden regel de hond die het hoogst in de roedel staat mag als eerste natuurlijk maar dit komt omdat wij meerdere honden hebben.