Wie heeft dit ook? Het begint vaak 's ochtends al en kan wel de hele dag duren. Er komt steeds lucht naar boven geborreld, heeeel vervelend! Zijn dit nou zuurbranden? Het smaakt gelukkig nergens naar! Iemand tips?
Wat jij beschrijft is denk ik geen zuurbranden. Dat voelt namelijk echt branderig. Dit lijkt me meer gewoon lucht.
Dat kan komen doordat je baarmoeder op je maag drukt. Als het zuurbranden was geweest, had je het wel geweten, dat heet niet voor niets zo! Je mag er gewoon een Rennie Deflatine oid voor nemen.
nee, mijn keel staat niet in de brand, alleen maar lucht inderdaad! Ik zal het wel even aan de verloskundige vragen!
Heb ik ook... heel veel lucht... Vooral als ik een beetje hang of in bed lig. Is ook niet zuur ofzo, maar gewoon van die irritant luchtbobbeltjes... Ik lijk wel een lek balonnetje
@ Jes; ik heb het ook, maar dan met vlagen en nog niet elke dag of de hele dag door. Een heeel enkele keer komt er ook zuur mee omhoog bij mij. Tsja, die maag zal toch wel omhoog geduwd worden I guess...