Hondenpoep

Discussie in 'De lounge' gestart door Niekepiek, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Het is hier zelfs zo erg dat mijn kinderen al weten dat ik even onder hun schoentjes wil kijken voordat we naar binnen gaan. En ik check de kinderwagen en mijn eigen schoenen ook altijd. Toch bizar eigenlijk. We hebben ook best veel parkjes en (speel) veldjes in de buurt. Houd altijd mijn hart vast als ze daar aan het ravotten zijn. Blehh.

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik vind dat echt ook zo asociaal, niemand mag last hebben van het feit dat iemand een hond heeft, wij hebben een hond maar ruim ALLE poep (dus ook in het gras / uitlaatstrook e.d.) op zo heeft niemand last van onze hond..

3. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de stoep poepen dan ruim ik het op, in het gras niet....
    Jammer dat er zo gereageerd word altijd op hondenpoep ( al snap ik het gedeelte ook hoor, kinderwagen wiel vaak ook onder zitten )
    Maar katten schijten overal!! En hoor je niemand over....
    Kan de zandbak niet eens los zetten, voortuin vaak drolle...dat vind ik pas echt smerig!!
    Je hebt meer last van die buiten katten dan honden waar je ook nog eens belasting voor moet betalen!

4. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    mijn honden doen niks als ze aan de lijn zitten maar toch heb ik altijd zakjes bij de enige veldjes die we hebben zijn ook voor de kinderen voetbalveld of veld om de speeltuintjes daar ligt ook een hoop schijt.

die 90 euro boete mag wel wat hoger en wat meer gegeven worden want hier krijg je hem ook als je geen zakjes bij hebt..;)

5. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Bahbah.. Alleen daarom heb ik een hekel aan de herfst.. Je ziet het niet, maar je merkt het op als het al te laat is. Idd die kinderwagen met profielwielen bahbah. Gelukkig hebben we beneden (woon in appartement) een kraantje en in de schuur een aparte *stront-borstel* liggen. Gelukkig loop ik er zelf nooit doorheen... Maar manlief daarin tegen.... Ik zie precies wanneer hij met de kinderwagen op pad is geweest, die ziet het gewoon niet liggen. En om de een of andere reden trekken zijn schoenen (vaak met grof profiel) ook altijd de hondendrollen aan. Alsof ze ineens voor zijn voet oversteken.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja bah vies! Ik ruim het altijd op.
    Maar wij hebben vooral last van katten poep in onze voortuin. Die lucht ook als je buiten zit met lekker weer... IEW!
    En de grootste klagers over hondenpoep hier in de buurt, schoppen hun 3 miljoen katten dag en nacht buiten.
    Ik heb standaard een emmer water klaar staan :D

Poep is gewoon vies. Blegh.

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik erger mij er ook kapot aan. Ik heb zelf een hond, maar daar hoeft niemand last van te hebben. De poep ruim ik altijd op. Mijn buren zijn hier helaas wat gemakkelijker in.
    Mijn dochter kon een tijdje terug net stappen, het was blote benen weer. Ze liep bij ons voor het huis en viel, met haar knie en onderbeen in een grote drol. Wat was ik woest!

8. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Eigenlijk heb ik nog nooit in de kattenpoep gelopen;).

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik nodig je uit in onze voortuin :D daar zigzag ik ook altijd tussen de drollen door.
    Moet elke dag wel 3 hoopjes van die smerige oranje Whiskas schijt opruimen.

10. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    O en kinderen spelen ook in het gras hoor. Lekker makkelijk om dat niet op te ruimen. Neem gewoon de verantwoordelijkheid voor je dier.

Tenzij het een speciaal uitlaatveld is he.

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik dacht al, waar blijft de eerste die begint over kattenpoep ;) Daar gaat het nu toch niet om?

Dus als jij op een grasveldje je hond laat poepen waar ook speel toestellen staan dan laat jij het gewoon liggen?

12. Niekepiek

Oh ja, dat is ook erg vervelend.
    Misschien scheelt het dat wij geen voortuin hebben:p.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

#53 Aszz, 31 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2014
    Haha ja elk nadeel heeft z'n voordeel :p

Ach, ik hou van beesten. Ik geef de katten graag een knuffel en de honden ook. Dat er poep uit komt vind ik vervelend en vies, maar als dat het enige is waar ik mij druk over zou moeten maken dan was ik een zeer gezegend mens :)

14. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Bij ons hebben ze nu net gemaaid en alle poep ligt nu uitgespreid over de stoep...dus flink oppassen met lopen én de kinderwagen.

Ik heb zelf ook een hond en deze poept dus op de plek waar ze nu gemaaid hebben. Ik ruim de hondenpoep ook niet op als hij in een grasstrook poept, poepen op de stoep heeft hij in al die 8 jaar nog niet gedaan.

15. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Bleeegh, zo goor. Hier op de stoep voor ons huis ligt ook altijd poep. Zeker nu het 's avonds vroeger donker is laten ze het vaker liggen, omdat toch niemand het ziet dat ze het niet opruimen. Zo aso! Ik heb helaas nog nooit iemand op heterdaad kunnen betrappen hier voor mijn huis. En dan die mensen die voor de show zo'n zakje aan de riem hebben geknoopt, maar het vervolgens niet gebruiken...

En mensen die poep wel op het gras laten liggen vind ik ook aso. Daar spelen gvd toch ook kinderen:x.

Laat ik er maar over ophouden, want alleen door erover te typen word ik al boos.

16. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Zo smerig inderdaad!! Heel vreemd, maar de afgelopen 2 weken is mn vriend constant de pineut. 2x op de stoep, 1x midden op het perron :)?) en ik keer voor de ingang van een overdekte speeltuin.. Ik snap het gewoon écht niet waarom die eigenaren het niet even netjes opruimen, vind het zo asociaal!

17. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij speeltoestellen niet....
    Ik heb ook in een gemeente gewoond waar je geen hondenbelasting betaald...daar ruimde ik het keurig op!
    Maar hier betaal ik me scheel, en tuurlijk let ik op waar hij poept....maar sorry 9 van de 10 keer laat ik het liggen..

Mooie opmerking neem verantwoordelijkheid voor je dier......migen die katten eigenaren dan wel eens doen!

18. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Weet je wat ook bloed irritant is?
    Van die mensen die al beginnen te gillen,kind of volwassenen,als ze een hond zien poepen (alsof het beest een doodzonde begaat:() dat je wel de stront moet opruimen,of je voor aso uitmaken terwijl je nog niet de kans hebt gekregen om een zakje te pakken.
    Als 1 van mijn 2 honden zit te poepen laat ik hem lekker rustig poepen,is hij klaar dan maak ik de riemen even ergens aan vast (engelse bulldog en westie,waarvan de bull sterk is en de westie blind en doof dus even voor hun rust vast maken is fijner) en ik ruim de hoop netjes op.

Maar dat geoordeel altijd zeg,bah!

19. Logan

Logan Niet meer actief

Mijn kat begraaft overal zn poep.. ik kan me niet voorstellen dat je daar in gaat staan eigenlijk.
    Daarbij gaat het hier niet over katten poep ;)

20. Niekepiek

Dus omdat jij nu belasting moet betalen en mensen met katten niet, ruim jij de schijt van je hond niet meer op?
    Lekker voorbeeld voor de maatschappij;).
    Ik hoop dat jij een keer stront met een tandenstoker mag gaan verwijderen!

Deel Deze Pagina