Welke zonnebrand vinden jullie een goede keus ook qua ingrediënten en hij moet natuurlijk fijn in gebruik zijn en goed beschermen.
Eerlijk gezegd heb ik me nooit verdiept in de ingredienten, maar ik vind Nivea erg fijn! Zowel de witte als blauwe fles. Enige wat ik vervelend vind is dat zonnebrand vlekt en je die vlekken er nooit meer uit krijgt. Zo had ik toen mijn zoontje klein was een pakje verpest en dat vond ik zo erg! Maar ik wist dat toen nog niet dus ik smeerde gewoon maar wat.
Ik gebruik nu Naïf zonnebrandcreme, en vorig jaar Lovea. Beide heb ik gekozen omdat ze geen chemische filters bevatten, maar alleen minerale filters. In dit artikel staat duidelijk uitgelegd op welke ingredienten je kunt letten als je een zonnebrandcreme voor je kind zoekt: Zonnebrandcrème voor je kind
Voor mij maakt het niet uit. Mijn kinderen hebben een gevoelige huid (krijgen snel uitslag/eczeem) en daar koop ik Lovea voor.
Na heel veel proberen door kinderen die uitslag krijgen van zonnebrand, ben ik nu blijven steken op Vision.
Ik gebruik P20, voor mezelf en mijn kinderen, dit is super water bestendig en je hoeft het niet per se 30x te smeren, alleen wanneer je je goed afdroogd e.d. moet je het opnieuw smeren. zitten vast van die chemische filters in, maar is wel vrij van conserveermiddel, parfum en kleurstoffen.
Voor de kinderen spuitbus factor 50 van Vichy. Ingrediënten boeien mij niet zoveel. Maar dit is een hele fijne zonnebrand!
Zoveel reacties al wauw. De lovea zonnebrand spreekt me wel aan, deze is ook zonder nano deeltjes zeggen ze. Ik zit te twijfelen tussen factor 30 en 50 voor de kids. Welk factor zouden jullie kiezen voor een blanke huid? Met factor 30 ben ikzelf nog nooit verbrand en ikzelf heb zelfs nog een iets blekere huid dan de kids.
Ik ben heel tevreden over Vision, zowel voor mezelf als voor mijn zoontje. Je hoeft niet elke 2 uur te smeren en dat is ook wel lekker. Ik heb ook P20 geprobeerd, maar dat vond ik echt ontzettend plakspul. Niet lekker! Ingrediënten heb ik niet naar gekeken, de kans dat je kanker krijgt van de zon lijkt me groter dan van de zonnebrand, maar misschien heb ik het mis.
Ik zou voor kinderen altijd gaan voor een sun block of factor 50(+). Je hebt er niets aan als ze toch verbranden.
Ik gebruik ook vision factor 50 voor mijn kinderen. Mijn jongste heeft heel veel last van eczeem maar reageert hier gelukkig niet op. Ze hebben beide een hekel aan het insmeren, dus ik vindt het erg prettig dat je met vision niet constant aan het smeren bent.
Hier ook vision 50. Ik verbrand heel snel en zelfs met dit spul in Griekenland niet verbrand. Dochter heeft een gevoelige huid en met vision nergens last van.
Suncover Suncare van Sunwiser via Jetske Ultee. Topper! Ik heb altijd wel ergens irritatie na gebruik van een spf, maar met deze helemaal niet. En goed betaalbaar!