Hoi! Gister ging ik met mijn mannetje naar de Mcdonalds, met name omdat we de nieuwe McFlurry Stroopwafel wilden uitproberen. Toen we de flurry's kregen dacht ik in de eerste instantie dat er een fout was gemaakt. Ze zaten namelijk voor de helft minder vol dan de normale McFlurry's en die stukken stroopwafel heb ik echt niet kunnen vinden, eerder een paar kruimeltjes! Volgens een medewerkster van de Mac waren alle flurry's zo en hadden we de vorige keer gewoon geluk dat we meer inhoud hadden. Nou sorry maar dan hadden we dus alle vorige keren geluk! Normaal ben ik echt geen zeikerd maar voelde me echt afgezet . Hebben jullie al een Stroopwafel McFlurry op en was die van jullie wel goed gevuld en lekker en stroopwafelig??
Zelf heb ik hem nog niet gescoord maar mijn zus zaterdag wel. Die was ook niet blij En zei al tegen mij, die hoef je niet te proberen hoor. Neem maar gewoon een bak stroopwafelijs mee van de supermarkt. Jammer maar helaas, ik had me al een beetje erop verheugd maar hoef nu niet meer zo nodig.
MIsschien nam die medewerkster het wel erg serieus? Ik heb namelijk ook eens bij de mc gewerkt *lang geleden * en daar werd altijd gezegd (als ik het me nog goed herriner) "1,5 slag ijs voor een hoorntje, 2 slagen ijs voor een sundae en 2,5 voor een mc flurry" Maar in ieder geval ik heb hem al 2 x gehad en hij was gewoon goed gevuld lekker veel caramel en gewoon genoeg stroopwafel...
commentaar van mijn man op deze mcflurry: "de tanden breken me al af bij het zien van de reclame" ik vond hem ook niet echt bijzonder.
ik vind van alle mcflurries dat ze eruit zien alsof ze al keer gegeten zijn dus trek krijg ik er niet van maar als je ineens maar half bakje krijgt.. zou ik gewoon melding maken bij bedrijfsleider..
Daar heb je wel gelijk in ja, hahaha. Ik vind het er in werkelijkheid niet uitzien zoals in de TV-reclame van de Mac. Wij komen niet zo vaak bij de Mac en vorig jaar waagden wij ons ook even aan zo'n McFlurry. Het is inderdaad Flurry... Ik weet niet of dat zo hoort, maar mijn McFlurry (ik had volgens mij de Rolo-versie) zag er uit als zwaar gesmolten ijs. Ik heb het thuis eerst in de diepvries nog even op laten stijven. Zag het er tenminste wat smakelijker uit... Neemt niet weg dat ik wel enigszins nieuwsgierig ben geworden naar zo'n McFlurry Stroopwafel....
Wij hebben hem ook uitgetest, en ik vondt hem zwaar tegenvallen. Wel goed gevuld hoor, maar weet niet, proefde nou niet echt naar stroopwafel, dan heb ik nog liever die bak stroopwafelijs van de super. Doe mij maar de kit-kat versie. Voorheen de rolo versie die vondt ik echt mega lekker, helaas is deze uit het assortiment
nou, ik heb em net 10 seconden geleden achter de kiezen... HEERLIJK!!! helemaal mijn ding!! allemaal lekkere kleine stukjes stroopwafel
nou word ik toch nieuwschierig! wij gaan bijna ieder weekend naar de mac. speciaal voor mijn mc flurry's! vooral de m&m vind ik lekker. en die met bosvruchten ofzo was ook ni slecht! volgend weekend die met stroopwafel is proberen
GAWD, nu heb ik zin in macdonalds, & mc flurry stroopwafel..heb hem nog niet gehad maar hij lijkt me heerlijk Net zoals de macflurry pecan caramel, waarom is hij weg!!! Wat jammer dat het zo'n rotweer is en de mac niet op loopafstand van mijn huis ligt zeg...