Hondenprobleem, Help!?

Discussion in 'De lounge' started by Minny, Aug 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Ik leg elke dag de doeken erop voor het behoud van mijn banken, doe er graag de moeite voor want dan heeft de hond ook genoeg bewegingsvrijheid

2. noukie89

noukie89 Niet meer actief

honden uitlaat service nemen

die hem s'morgens en 's middags uitlaat

zelf 's avonds of als je thuis komt een grote wandeling
    ook even een balletje gooijen zodat hij zijn energie kwijt kan

en inderdaad wachten met naar binnengaan als hij weer dat doet
    en als je binnenkomt belonen met een koekje

oja ik weet niet waar je woont je hebt tegenwoordig ook een soort honden opvang die halen hem en brengen hem thuis en dan is ie de hele dag in de weer in assen heb je dr een en dat heet vip dog

3. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Tuurlijk zou het mooi zijn als hij op mijn werkdagen ook vermaak heeft. Maar het gaat uiteindelijk maar om 2 dagen, waarvan mijn man om 3 uur alweer thuis is. Dus ja, hoe ver moet je gaan?

En wat kost zo'n hondenuitlaatservice dan?

Denk trouwens wel dat we hem voortaan in de woonkamer laten als we weggaan. Dan heeft ie wel wat meer vrijheid. In de gang is wel erg saai voor hem.

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Kun je niet een deken over de bank leggen, dat ie toch in de woonkamer kan komen en niet bij de voordeur? Nu hij het eenmaal gedaan heeft, zal hij het blijven doen.. En zet de radio overdag aan. Gek genoeg wil dat nog weleens "kalmerend" werken, doordat ze stemmen horen. En inderdaad (nog) meer laten bewegen..

5. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Dat klinkt alsof het ook vip-centjes kost ;)

Maar een hondenuitlaatservice is wel echt een goed idee hoor. Die kosten wel wat maar hoeven echt niet belachelijk duur te zijn. Er zitten er in de meeste woonplaatsen wel meerdere.
    Onze honden gingen daar ook een paar keer per week mee uit, heerlijk een uur lang rennen, vliegen en springen met 4 andere honden, lekker spelen. Hadden we 's avonds geen kind meer aan ze :D

6. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik las dat iemand de DAP aanraad. Heel leuk maar de DAP is geen wonder middel. De DAP werkt alleen in combinatie met een training.

Koop een groot kleed en leg die over je bank. Is 2 minuten werk en scheelt denk ik heel veel krabben aan de deur.

7. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Maar hoelang zit hij dan alleen? 7/8uur? Dan kan ik me er iets bij voorstellen. En idd je moet er wel wat voor willen doen natuurlijk.

8. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Op maandag en dinsdag werk ik de hele dag en ga soms tussen de middag naar huis. Maar mijn man is dan vroeg thuis. Dan zit hij op z'n langst 7 uur alleen thuis!

Maar we zijn natuurlijk niet de rest van de week altijd thuis, dus als we eens weggaan is hij ook alleen. Maar dan max 5 uurtjes...

9. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dus eigenlijk 3/4 van de tijd? Want jullie werken, slapen en gaan weg(gem 5uur). IK vind dat hij een hoop alleen is.

Share This Page