Weet niet meer precies hoe het zat, maar Deense Dog is idd fout. Het is de Duitse Dog, en op een of andere manier noemden Engelsen het de Great Dane, waardoor ze hem nu in NL ook wel Deense Dog noemen. Maar het is dus Eigenlijk de Duitse Dog. Ff een hondenras met een X gezocht.. en dat is er maar 1 haha. Xoloitzcuintle oftewel Mexicaanse Naakthond
Airedale Terrier @hopmarjanneke Dat wil ik ook nog eens gaan doen... ken al wel een heleboel rassen uit mijn hoofd
Cairn terrier Het is niet alleen het uit je hoofd leren, maar veel meer het herkennen vanaf lastige foto's en omdat bijv al die witte berghonden zo vreselijk op elkaar lijken of bijv die kleine witte schoothondjes Maar... je steekt er echt wel ontzettend veel van op. Wil mn KK2 eigenlijk nog wel eens gaan doen... maar daarvan zijn de cursussen niet echt dikgezaaid... en we wonen ook nog eens in een "uithoek", dus zal lastig worden.
Ierse Rood-Witte Setter @Hopmarjanneke Ja dat zag ik ook al, al die witte kleine hondjes, dat word wel erg lastig om die uit elkaar te houden...